اکبریان در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات؛

برقراری آرامش در وزارت اطلاعات از اقدامات علوی بوده است

نماینده مردم کرج گفت: وزارت اطلاعات در کنار نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جزیره امنیتی را برای جمهوری اسلامی به وجود آوردند.

برقراری آرامش در وزارت اطلاعات از اقدامات علوی بوده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات یکی از ارکان امنیتی کشور است و در دنیای معاصر مفهوم امنیتی، فیزیکی و روانی با مأموریت‌های وزارت اطلاعات و آرامش جامعه گره خورده است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز برتری اطلاعاتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه در مقابل جریان‌های جاسوسی و نفوذ،  یک امنیت روانی خوبی به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: همکاران ارجمند این وزارتخانه در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، ارتش قهرمان، سپاه دلاور،  بسیج بزرگ پر تلاش و زحمتکش، نیروی قدس و نیروی انتظامی یک جزیره امنیتی را برای کشورمان به وجود آورده است.

اکبریان با بیان اینکه یکی از سر منشاء‌های هماهنگی امنیتی وزارت اطلاعات، وزیر اطلاعات است، بیان کرد: شخص وزیر اطلاعات نقش پدری و بزرگی دارد که  آقای علوی به عنوان یک عالم مجاهد توانسته در این چهار سال رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: نظرسنجی‌های صورت گرفته درباره سنجش میزان احساس امنیت در سطح فردی و ملی نشان می‌دهد که شاخص های امنیتی جامعه بالا رفته و احساس نا امنی در مردم پایین آمده و این موضوع کاملا مشهود است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین کارهایی که آقای علوی و تیم وزارت اطلاعات در زمان تصدی وی انجام دادند مساله امنیت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری است.

اکبریان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم به معضلاتی مانند بیکاری، مواد مخدر و غیره غلبه کنیم باید امنیت سرمایه گذاری را بالا برد، افزود: تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در وزارت اطلاعات یکی از ابتکارات بسیار خوبی بود که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گرفت و یک امنیت فیزیکی و روانی در جامعه به وجود آورد.

تشکیل 620 فقره پرونده مفاسد کلان در سراسر کشور

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: وزارت اطلاعات در رابطه با معرفی متهمان مفاسد اقتصادی به مراجع قضایی نیز بیکار ننشسته  است.

وی با بیان اینکه ما با بودجه دولتی به جایی نمی‌رسیم و باید سرمایه گذاری به وجود آوریم، تصریح کرد: با مفاسد اقتصادی هم باید مبارزه کرد.

اکبریان با بیان اینکه وزارت اطلاعات 620 فقره پرونده مفاسد کلان در سراسر کشور تشکیل داد که منجر به کشف بیش از 37 هزار میلیاد تومان از حقوق بیت المال شد، اضافه کرد: شناسایی بدهکاران بانکی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معرفی بیش از 200 پرونده کلان قاچاق ارز و کالا از افتخارات وزارت اطلاعات است.

انهدام 1327 باند بزرگ و اشرار مواد مخدر

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشف بیش از 300 تن موارد مخدر سنتی و صنعتی و متلاشی کردن 1327 باند بزرگ و اشرار مواد مخدر از اقدامات وزارت اطلاعات بوده، بیان کرد: امروز این وزارتخانه در رابطه با مبارزه با مفاسد و حمایت از سرمایه گذاری اقدامات بزرگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات ارزشمند دیگر برقراری آرامش در فضای عمومی وزارتخانه بود، گفت: در دولت قبل بیشترین نیروهای اطلاعاتی بازنشسته اجباری شده‌اند و آقای علوی افرادی که به مسائل سیاسی و اقتصادی آلوده نشده بودند را با تشکیل کمیته خاصی برگرداند و امروز بسیاری از آنها منشاء خدمت برای کشورمان هستند.

انهدام بیش از 120 گروه تروریستی در کشور

اکبریان  با اشاره به اینکه بیش از 120 گروه تروریستی قصد افنجار در کشور را داشتند که توسط وزارت اطلاعات منهدم شدند، گفت: امروز وزارت اطلاعات با همکاری اطلاعات سپاه و نیروی قدس در منطقه، یک برتری اطلاعاتی کاملی را دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر گروه تروریستی از هر کشوری که بخواهد برای کشورمان ایجاد مزاحمت کند قبل از ورود به کشور متلاشی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید دشمنان را خارج از مرزهایمان زمین گیر کنیم که وزارت اطلاعات با همکاری سپاه توانسته این کار را انجام دهد، گفت: ما باید تلاش کنیم مردم را در صحنه نگه داریم و فکر نکنیم نسبت به آنها برتری داریم.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار