راه اندازی مجتمع دیجیتال،در جبالبارز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی درشهر جبالبارز ، مجتمع دیجیتال، سینمای سیار و بنیاد فرهنگی و ادبی راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی در این بخش، مجتمع دیجیتال، سینمای سیار و بنیاد فرهنگی و ادبی راه اندازی می شود.
وی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر جبالبارز با اشاره به اینکه به دنبال تحقق عدالت فرهنگی هستیم افزود : در نظر داریم در همه شهرستان ها و بخش هایی که ائمه جمعه در حال فعالیت هستند، شورای فرهنگ عمومی را راه اندازی کنیم.

اسحاقی گفت : در نظر داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تابلوی تمثال شهدا را در بخش جبالبارز نصب کینم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه پیگیر راه اندازی بنیاد فرهنگی و ادبی شهر جبالبارز هستیم، افزود : طی یک هفته آینده سینما سیار راه اندازی می شود بنابراین مردم این بخش می توانند فیلم های به روز ایران را تماشا کنند.
وی گفت : راه اندازی یک مجتمع دیجیتال و اجرای دو موسیقی در شهریور سال جاری از جمله برنامه هایی هستند که به دنبال تحقق آنها هستیم .
اسحاقی با توجه به اهمیت کنترل آسیب های اجتماعی افزود : کاهش آسیب های اجتماعی باید با همکاری سایر سازمان های مربوطه انجام شود لذا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این زمینه در حد توان خود آماده همکاری همه جانبه است.

انتهای پیام/ی

جبالبارز دارای سینمای سیار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار