صفاری‌نطنزی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

بالاترین میزان رضایت مندی مردم از وزارت بهداشت بوده است

نماینده مردم نطنز و قمصر گفت: بزرگترین دستاورد دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت و سیاست خارجی تعریف شده است.

صفاریبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و قمصر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، اظهار داشت: در برخورد با مراجعان و همچنین نمایندگان مجلس رضایت‌مندی آنها را شنیده‌ام بالاترین درجه رضایت را مردم از وزارت بهداشت دارند.

وی ادامه داد: بزرگترین موفقیت دولت یازدهم در وزارت بهداشت و امور خارجه بود و اینها ناخودآگاه به وجود نیامده است بلکه به دلیل حضور قاضی‌زاده هاشمی در رأی وزارتخانه بهداشت و درمان ایجاد شده است.

صفاری نطنزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش هزینه‌های مراحل درمان مردم تأکید کرد: تلاش‌های وزیر بهداشت بر این اساس شکل گرفت و موجب شد هزینه‌ها در طرح تحول سلامت کاهش یابد.

نماینده مردم نطنز اظهار داشت: طی دولت یازدهم 32 پایگاه هوایی راه‌اندازی شده و 28 بخش اورژانس، افزایش تخت بیمارستانی، پوشش 85 درصدی هزینه‌های درمان ناباروری، احداث 3 هزار و 400 خانه بهداشت، مراکز روستایی، مراجع پزشکی و همچنین مراکز جامع سلامت روستایی و... ایجاد شد.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از تلاش‌های قاضی‌زاده هاشمی افزود: وی طی مدت 4 سال دولت یازدهم 270 بار به استان‌ها سفر کرده و در 66 شهر حضور داشته است و این اقدامات همراه با اخلاق‌مداری و فروتنی بوده و مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

صفاری نطنزی گفت: قاضی‌زاده هاشمی حتی در سفرهای خود به استان‌ها و شهرها بخشی از زمان حضور خود را به درمان بیماران بدون هیچ چشم‌داشتی اختصاص داده است.

نماینده مردم نطنز تأکید کرد: علاوه بر دستاوردهای قاضی‌زاده هاشمی شخصیت وی ستودنی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شخصیت علمی و حرفه‌ای قاضی‌زاده هاشمی با تألیف ده‌ها کتاب و مقالات علمی به دو زبان فارسی و انگلیسی در سمینارهای داخلی و خارجی بیان‌گر شخصیت علمی وی است.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار