تذکری در صحن مطرح شد؛

رحیمی: پاسخ ندادن جهرمی موجب ناراحتی شد/ لاریجانی: وزرای پیشنهادی باید پاسخگوی سوالات نمایندگان در صحن باشند

رئیس مجلس گفت: بر اساس آیین نامه داخلی وزرای پیشنهادی باید پاسخگوی سوالات نمایندگان در همان جلسه مجلس باشد.

رحیمی: پاسخ ندادن جهرمی به سوالات نمایندگان موجب ناراحتی شد/ لاریجانی: وزرای پیشنهادی باید پاسخگوی سوالات نمایندگان در صحن باشندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری با استناد به ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه خطاب به لاریجانی، گفت: دیروز در زمان اظهارات وزیر ارتباطات وضعیتی پیش آمد که منجر به ناراحتی برخی نمایندگان شد.

وی ادامه داد: روز گذشته سوالاتی را نمایندگان مطرح و به صورت مکتوب به آقای جهرمی تحویل دادند که وی در سخنان خود در صحن علنی مجلس هیچ گونه پاسخی نداد و آن را حواله به جواب مکتوب داد.

رحیمی با اشاره به ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس، افزود: بر اساس این ماده سوالات کتبی نمایندگان در طول برنامه دولت مطرح و به رئیس جمهور یا وزیر مربوطه داده می‌شود که وزیر هم باید در همان جلسه پاسخگو باشد.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر رحیمی آن را به جا و وارد دانست و گفت: اگر نمایندگان سوالاتی را مطرح می‌کنند وزرای پیشنهادی باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اقتصاد 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر مهدی پورداود
۱۳:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
بنده چون بنا به همسایگی با مهندس جهرمی و دوستی نزدیک از کودکی تا الان، از رفتار و حرکات و سکنات ایشون آگاهی دارم، بر خود فرض دانستم که بگویم این حرکت آقای جهرمی، بدون غرض و از روی خصلت ایشان که همانا آرام بودن، سعه ی صدر، توجه به اهم مطالب و نظم بوده است. و نبایستی او را به عدم تمایل به پاسخگویی متهم کرد .
آخرین اخبار