پربازديدهاى علمى پزشكى؛

مناسب‌ترین سن برای بارداری خانم‌ها/ جزئیات استخدام در سازمان غذا و دارو/ رانندگی با میخی در قلب! /خداحافظی دانش آشتیانی از آموزش و پرورش

آسان ترین راه برای کاهش وزن و چربی سوزی/ فرهنگیان اندرخم درمان درد‌های کهنه نظام آموزشی/ سریع‌ترین روش‌های افزایش رشد مو / آخرین فرصت ثبت نام کنکوری هابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

اختصاص بودجه ۵ میلیاردی برای مبارزه با قاچاق دارو/ مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر در سازمان غذا و دارو
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: سازمان امسال مجوز جذب هزار و ۵۰۰ نفر را از سازمان استخدامی کشور اخذ کرده است.

ساعت ۱۲ امشب مهلت انتخاب رشته کنکور پایان می یابد
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور ۹۶ ساعت ۱۲ امشب ۲۵ مرداد پایان می یابد و این فرصت دیگر تمدید نمی‌شود.

رانندگی با میخی در قلب+ تصاویر
بروز یک حادثه در زمان نجاری باعث ورود میخ به قلب یه مرد میانسال شد، اما او به جای باختن روحیه و انتظار برای مردن با سعی و تلاش خود را به بیمارستان رساند.

اخلاق در دندانپزشکی زیبایی مغفول مانده است
رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: خدمات زیبایی دندانپزشکی صرفا برای زیبایی نیست و باید زیبایی در دندانپزشکی با اخلاق حرفه‌ای همراه شود.

تحقق تجاری سازی در هوانوردی در گرو ایجاد یکپارچگی در صنعت هوایی کشور
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی گفت: تحقق تجاری سازی در هوانوردی در گرو ایجاد یکپارچگی در صنعت هوایی است.

افتتاح نخستین مرکز نوآوری لیزر در ایران
نخستین مرکز نوآوری لیزر در ایران با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.

پاسخ به سوالات ثبت‌نامی شما برای سال تحصیلی جدید
باقری مدیرکل آموزش و پرورش تهران ابتدای هفته آینده به سوالات شما در خصوص روند ثبت‌نام دانش آموزان و آماده سازی مدارس و غیره پاسخگو خواهد بود.

سندرم پلی کیستیک؛ بیماری پنهان پشت جوش‌های صورت
سندرم تخمدان پلی کیستیک عارضه‌ای شایع و مزمن بین زنان در سنین باروری است که براساس آمار‌های منتشر شده میلیون‌ها نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند.

چند سالگی بهترین سن بارداری است؟
یک متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ مادر و جنین با اشاره به بهترین سن بارداری گفت: سن نقش موثری در بارداری پرخطر برای خانم ها دارد.

رواج لبخندهای هالیوودی بین مردم
دبیر همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی با اشاره به رواج لبخند‌های هالیوودی، بهترین راهکار را درمان صحیح برای کاهش عوارض احتمالی این درمان‌ها دانست.

پیام خداحافظی دانش آشتیانی از وزارت آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش در پیامی خطاب به فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان وفاق ملی، تعامل آگاهانه و همدلی نیرو‌های موثر را از مهم‌ترین عوامل دستیابی این وزارتخانه به جایگاه واقعی خود دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار