مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی ؛

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی شیشه در آذربایجان شرقی‌

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی ،با اشاره به کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه درآذربایجان شرقی خبرداد.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی شیشه در آذربایجان شرقی‌به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علیرضا رضایی  مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی ،عصر امروز در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه  اظهار کرد: با وصول اخباری که توزیع شیشه به صورت هفتگی و گسترده در تبریز اتفاق می‌افتد، به سرعت عامل اصلی را شناسایی کردیم که مواد را به صورت مسلحانه از مهاباد به تبریز منتقل می‌کرد و توزیع کننده اصلی و بزرگ تبریز بود.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده هر هفته مواد زیادی تامین و در تبریز، مرند و مشکین شهر توزیع می‌شد افزود: در هر بار پلاک خودروی خود را تعویض می‌کرد و از پوشش خانواده استفاده می‌کرد تا مشکوک نشده و از بیراهه‌ها خود را به تبریز می‌رساند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پس از کشف خودرو، جاسازی ماهرانه کشف را سخت کرده بود گفت: همیشه در خودرو کارت خوان داشت و دائما از اسکورت و محافظ برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در درگیری نخست، فرد دستگیر شده با دو گلوله زخمی شد افزود: در ‌‌نهایت این قاچاقچی در عملیات غافلگیرانه هنگام دستگیری 14 کیلو مواد مخدر صنعتی و 2 خودرو و 2 سلاح کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

رضایی با اشاره به اینکه این قاچاقچی اعتراف کرد که عامل توزیع بود و رقم بالایی در استان مواد مخدر شیشه در مدت فعالیت خود توزیع کرده است، ادامه داد: وقتی تقاضا وجود دارد عرضه ادامه خواهد داشت و نفرات جدید جایگزین وی می‌شود که بعد از مدت کمی زوج جدیدی اقدام به انتقال مواد از مهاباد به تبریز می‌کردند که دوباره 6. 5 کیلو کشف شد.

وی با بیان اینکه کارگاهی که از مهاباد مواد مخدر صنعتی شیشه تولید و توزیع می‌شد، با همکاری سربازان گمنام آذربایجان غربی شناسایی و متلاشی شد ابراز داشت: اداره کل اطلاعات لحظه به لحظه فضای جامعه را رصد کرده و با سرعت و اقتدار تمام با آن‌ها برخورد می‌کند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید در حوزه‌های فرهنگی کار شود و با آگاه سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد میزان تقاضا را کاهش دهیم ابراز داشت: مقابله برای مجموعه‌ها زحمت ایجاد می‌کند و در زندان‌ها مشکلاتی را ایجاد می‌کند لذا پیشگیری برای کاهش تقاضا می‌تواند عرضه را به شدت کاهش دهد و امیدواریم روزی داشته باشیم که نه تنها استان عاری از معتاد متجاهر باشیم بلکه عاری از معتاد باشیم.

انتهای پیام/خ

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در آذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار