قاضی‌زاده هاشمی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع؛

تمام نمایندگان به امیر حاتمی رأی دهند/ارتش و سپاه دو بازوی رهبری هستند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: تمام نمایندگان به امیرسرتیپ حاتمی رأی دهند نه برای دفاع از او بلکه برای این نوع حکمرانی.

تمام نمایندگان به امیر حاتمی رأی دهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در جریان رأی اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: وقتی برادری از سپاه وزیر می شود جانشیتی از ارتش به کار می گمارد و وقتی برادری از ارتش به کار گمارده می شود جانشینی از سپاه و هر دو باهم و پشتیبان هم هستند.

وی گفت: همین است که در سخت ترین و پرچالش ترین مناطق امنیتی جهان و تحریم های شدید این حوزه از ابتدای انقلاب تاکنون ضمن حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور در حوزه اقتصاد و صنعت دفاعی، کشورمان در قله های علم و تکنولوژی و استقلال اقتصادی و اقتدار بین المللی است، ما نه تنها وابستگی نداریم بلکه نیازهای جریان مقاومت را نیز تأمین می کنیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: این ارتش و سپاه که باهم برادراند در روزهای فتنه دو بازوی رهبری هستند.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی در اداره کشور در حوزه فرابخش و بین بخشی است و به نوع حکمرانی و تعامل بین تیم های مختلف اجرایی بر می گردد.

موافق وزیر پیشنهادی دفاع اضافه کرد: آیا نمی‌شد همانطور که در حوزه سیاسی و با رایزنی گسترده و با تفاهم سیاسی سران اصلاحات و اعتدال کابینه معرفی می شود، در اداره حوزه اجرایی کشور هم این تفاهم و تفکیک وظیفه صورت گیرد.

وی گفت: در طول پربرکت انقلاب اسلامی آنجایی که توکلمان به خدا بوده و ظرفیت عظیم جوانان و توانمندی ملت ایران استفاده کردیم و با روحیه ایثار، از خود گذشتگی و ساده زیستی و با یک وحدت و همدلی و ارد شده و عمل کردیم موفق شدیم که نمونه بارز آن در مجموعه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیده می شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: همگی به امیر حاتمی رأی بدهیم نه فقط برای دفاع از ایشان بلکه برای حمایت از این نوع روش حکمرانی.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دفاع

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار