مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه؛

حریف ایران به مصاف سوان سامسونگ می رود

تیم فوتبال کره جنوبی جهت آماده سازی خود برای رویارویی با تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی به مصاف سوان سامسونگ می رود.

حریف ایران به مصاف سوان سامسونگ می رودبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال کره جنوبی که  روز 9 شهریور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018، میزبان ایران خواهد بود، در دیداری تدارکاتی برابر سوانگ سامسونگ تیم سوم لیگ کره قرار خواهد گرفت.
یک مقام رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی امروز (پنج شنبه) گفت: تیم ملی فوتبال کره جنوبی با یک باشگاه حرفه ای محلی در اواخر این ماه روبرو خواهد شد تا آمادگی های خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی حفظ کند.

طبق اعلام این مقام رسمی، کره جنوبی میزان آمادگی خود را برای مسابقات  مقدماتی جام جهانی 2018 ، روز 26 آگوست برابر« سوان سامسونگ بلو وینگز» در مرکز ملی فوتبال پاجو در شمال سئول خواهد سنجید.
شین تائه یانگ،سرمربی کره جنوبی،اسامی 26 بازیکن خود برای دو دیدار ایران و ازبکستان را روز دوشنبه اعلام کرده بود.این تیم 31 آگوست(9 شهریور) برابر ایران و 5 روز بعد مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت.
چشم بادامی ها که در گروهA ، پس از ایران، با 13 امتیاز در رتبه دوم قرار دارند،تنها یک امتیاز بیشتر از ازبکستان رده سومی اندوخته اند و برای صعود مستقیم به جام جهانی روسیه کار سختی را در پیش دارند.

کره جنوبی تمرینات خود را دوشنبه آینده، حدود یک هفته قبل از برنامه  پیش بینی شده آغاز خواهد کرد. در ابتدا، تیم کره جنوبی بدون بازیکنان اروپایی خواهد بود و با بازیکنان« کی لیگ» و سوپر لیگ چین کار را شروع خواهد کرد. انتظار می رود شانزده بازیکن برای دیدار دوستانه با سوان در دسترس باشند.
انتهای پیام/


دیدار تدارکاتی کره جنوبی و سوانگ سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار