کمیته امداد در هفته ای که گذشت؛

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان/ جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد

مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد را با یک کلیک مشاهده کنید.

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان/ جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امدادبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد به مددجویان

سیدابوالفضل پرپنچی قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی توسط این نهاد در استان پرداخت شده است، گفت: برای اجرای این تعداد شغل در مجموع 11 میلیارد و 102 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های عامل پرداخت شده است.

اولویت‌های حمایت از مددجویان در بودجه سال 96 کمیته امداد اعلام شد

میر هاشم موسوی، رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد گفت: اولین بخش این طرح مربوط به توان سنجی اقتصادی و اولویت بندی خانواده های تحت حمایت بر اساس فقر است، صدور شناسنامه بهداشت روانی و آسیب های اجتماعی به عنوان بخش دیگر طرح نیاز سنجی و توان‌سنجی مددجویان است که با اجرای این طرح علاوه بر این که خانوارهای تحت حمایت مستعد اشتغال شناسایی می‌شوند، نیازهای مادی و معنوی هر خانوار نیز مورد بررسی قرار می ‌گیرد.

جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه خطرات زیادی جامعه تحت حمایت این نهاد را تهدید می کند، اظهار داشت: قرار داد بیمه حوادث مسکن و بیمه اثاثیه منزل مددجویان از مهرماه سال 95 به مدت یک سال با شرکت بیمه دانا منعقد شده که از ابتدای قرارداد تا کنون با همکاری و تعامل بیمه اقدامات موثری در جبران خسارت و آرامش خاطر خانواده ها انجام شده است.

آمادگی کمیته امداد برای تأمین مسکن مددجویانی که قصد مهاجرت معکوس دارند

ابراهیم بازیان مدیر کل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد بیان کرد: کمیته امداد آمادگی تأمین مسکن مددجویانی که اقدام به مهاجرت معکوس از شهر به روستاها را می‌کنند را دارا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار