ارائه خدمات بهداشتی به روستاییان آب آسمانی فسا

اهالی روستای آب آسمانی شهرستان فسا از خدمات گروه بهداشتی و مراقبتی فعالان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا جاویدی دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با بررسی های انجام شده، روستای آب آسمانی به عنوان نخستین مرکز نیازمند به خدمات بهداشتی و مراقبتی به این کانون معرفی و در مدت سه روز خدمات بهداشتی و مشاوره ای به روستاییان ارائه شد.


وی افزود: گروه بهداشتی فعالان جهادی دانشگاه علوم پزشکی فسا با فراهم آوردن برخی از تجهیزات بهداشتی و مراقبتی از جمله دستگاه فشارخون و قند خون، بسته های آموزشی، ترازو، ماسک، دستکش، مسواک و خمیر دندان به روستای آب آسمانی اعزام شدند.


جاویدی ادامه داد: همچنین با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا، ماما و بهورز نیز برای آموزش های بهداشتی و مراقبتی، این گروه بهداشتی را همراهی کردند.


وی بیان کرد: فعالیت های این کانون در قالب خدمات غربالگری، مشاوره و آموزش به صورت پایش فشار خون، آموزش تغذیه سالم، بهداشت سالمندی، بهداشت زنان و خانواده، آموزش بهداشت دهان و دندان به همراه توزیع مسواک و خمیر دندان ارائه می شود.

جاویدی اظهار داشت: آموزش و راه های پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیر و غیرواگیر رایج در منطقه، آموزش شست و شوی صحیح دست ها به کودکان و توزیع بسته های آموزشی و بروشور در ارتباط با مطالب آموزش داده شده از دیگر فعالیت های این کانون است.
انتهای پیام/ر


ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره ای در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار