مدیر کمیته امداد زهک:

جمع آوری بیش از ۲۳۰ میلیون ریال صدقه در زهک

مدیر کمیته امداد زهک گفت: مردم خیر از ابتدای سال جاری تاکنون، توسط صندوق‌ های صدقه خانگی و سایر صدقه‌ها ۲۳۰ میلیون و ۲۳۹ هزار ریال به نیازمندان و اقشار بی بضاعت کمک کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا قنبری، مدیر کمیته امداد شهرستان زهک  گفت: اهداف نزدیک سازمان های خیریه با کمیته امداد امام خمینی (ره) باعث شده است تا میزان مشارکت این سازمان ها و نهاد کمیته امداد بیشتر شود، این مهم موجب اعتماد خیران، هم‌افزایی منابع و عدالت در توزیع منابع خواهد بود.

وی افزود: در سال جدید برنامه هایی در حوزه مشارکت های مردمی توسعه خدمات الکترونیکی و جذب کمک در قالب اعتبار وام قرض‌الحسنه است، که قراردادهایی با مساجد، اوقاف، آموزش و پروش به امضا رسانده ایم.

قنبری تصریح کرد: هم‌اکنون ۵ هزار و ۲۵۹ مشترک در قالب صندوق صدقات، زکات و پرداخت فطریه و قربانی با این نهاد همکاری مطلوب و مؤثری دارند.

وی افزود: بیش از شش هزار و ۸۷ صندوق صدقات در شهرستان زهک تعبیه‌شده است که از این تعداد پنج هزار و ۲۵۹ صندوق کوچک در منازل خانوارهای نیکوکار این شهرستان، ۵۲۷ صندوق بزرگ در سطح معابر عمومی، بخش‌ها، روستاها، حاشیه شهرها، فروشگاه‌ها و مناطق پرتردد و ۳۰۱ صندوق متوسط در ادارات و مراکز علمی نصب‌شده است.

قنبری گفت: مردم خیر از ابتدای سال جاری تاکنون، توسط این صندوق‌ها و سایر صدقه‌ها ۲۳۰ میلیون و ۲۳۹ هزار ریال به نیازمندان و اقشار بی بضاعت کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

کمک خیرین به افراد بی بضاعت 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار