قاضی پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو:

آقای بیطرف چرا درباره بستن حق‌آبه رود هیرمند توسط افغانستان هیچ کاری نکردید؟

نماینده مردم ارومیه گفت: آقای بیطرف چرا درباره بستن حق‌آبه رود هیرمند توسط افغانستان در آن دوران هیچ کاری نکردید.

در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو؛به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو، اظهار داشت: آیا مشکلات آبی کشور به دلیل کمبود بارندگی است یا مدیریت غیر صحیح؟ آیا با وجود مشکلات عظیم این حوزه می‌توانید در وزارتخانه عریض و طویل نیرو موفق باشید؟ آقای بی‌طرف با بستن حق آبه رودخانه هیرمند توسط افغانستان در آن دوران هیچ اقدامی انجام ندادید.

 وی ادامه داد: در مقابل تصرف حق‌آبه ماکو توسط ترکیه چه کاری انجام دادید؟ برای مهار آبهای مرزی چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مدیریت شما به نفع ایران خواهد بود یا خارجی‌ها ؟ آیا اعتقادی به جمع‌آوری آبهای سطحی دارید یا خیر؟

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان گلستان،‌ مازندران و گیلان با همت خودشان انتقال آب خزر را در برنامه ششم منتفی کردند آیا می‌خواهید با آنان درگیر شوید؟ ‌یقینا ز‌ورتان به این شیر‌مردان شمالی نمی‌رسد.

 قاضی‌پور تاکید کرد: خوزستان هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و این وضعیت شایسته مردم شهید پرور این استان و جنوب کشور نیست، در زمان مدیریت شما در وزارت نیرو چندین دریاچه و تالا‌ب خشک شد یا در حال خشک شدن بود.

 وی بیان کرد: در زمان مدیریت شما ارتفاع دریاچه ارومیه 4 متر و در زمان دولت قبل 3 متر کاهش داشت. به جای احیا و نجات دریاچه ارومیه امروز فاضلا‌ب‌ها و پس‌آبهای نیروگاههای صنعتی بدون تصفیه به داخل دریاچه سرازیر می‌شوند.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای بی‌طرف با زدن سدها به جای ایران را گلستان کنید گورستان درست کردید. شما اکثر قناتها را خشک کردید .

 

انتهای پیام/

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار