اشکانی: همه کشتی گیران آماده کسب مدال هستند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: تمام کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه آماده کسب مدال هستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از پرواز ۵ ساعت از فرودگاه امام خمینی (ره) به پاریس محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ رسیدند.

علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص وضعیت فرهنگی کاران ایران گفت: کشتی گیران کشورمان در شرایط خوبی از لحاظ روحی و بدنی قرار دارند و از مردم ایران تقاضا دارم، برای شیر مردان کشورمان دعا کنند که در میعادگاه جهانی با اقتدار کشتی بگیرند و بتوانند پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز درآورند.

وی افزود: خوشبختانه شرایط وزنی بچه ها به گونه ای است که به راحتی می توانند به سر وزن خود برسند و امیدوار هستیم که آن گونه که برنامه ریزی کرده ایم  کشتی بگیرند.

اشکانی در خصوص میزان امیدواری کادرفنی به موفقیت کشتی‌گیران کشورمان تصریح کرد: به همه بچه ها امیدوار هستیم، از وزن اول مهرداد مردانی تا شهاب قوره جیلی وزن 130 کیلوگرم. همه بچه ها شرایط کسب مدال را دارند و فقط امیدوارم بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشد و مردم ایران اگر دعا کنند، ما با دست پر به کشور باز خواهیم گشت. همه چیز را به بچه ها یاد آوری کرده ایم و اگر تفاوت خاصی نیافتد، قول می دهیم روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیریم.

مهرداد مردانی کشتی گیر وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان گفت: شرایط خوبی دارم و از این که جایگزین حمید سوریان شده ام انگیزه ام دو چندان شده است و برای کسب موفقیت می‌خواهم تمام توان خود را بگذارم.در رقابت های فرانسه باید هم از حیثیت کشتی ایران دفاع کنم و هم از حیثیت حمید سوریان به عنوان نابغه کشتی ایران و جهان. امیدوارم با دست پر از مسابقات فرانسه بازگردم.

محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم در مورد آخرین وضعیت خود گفت: خوشبختانه چه از لحاظ روحی و چه جسمی شرایط خوبی دارم و با کادر فنی عملکرد حریفان را آنالیز کرده ایم. مطمئن هستم اگر بتوانم انگیزه خود را حفظ کنم می توانم نتیجه لازم و در خور شأن کشورمان را کسب کنم.

محمد گرایی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان گفت: با مشکل اضافه وزن روبه رو نیستم و با برنامه‌ریزی مناسب به وزن ایده آل  خواهم رسید و امیدوارم شرمنده مردم ایران نشوم و جواب اعتماد کادر فنی را با یک مدال بسیار خوب پاسخ بدهم. از تمام حریفان شناخته کافی دارم و این مسابقات آوردگاه جهانی است و هیچ کدام از حریفان برای شکستن نیامدند.

سعید عبدولی کشتی گیر وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان و کاپیتان تیم ملی گفت: یک مقدار وزنم بالا است اما این موضوع برای من عادی است و به موقع خود را به سر وزن خواهم رساند. آنقدر انگیزه دارم که مطمئن هستم که مدال می‌گیرم شاید در مسابقات ۲۰۱۵ لاس وگاس این اطمینان را به خود نداشتم، اما در حال حاضر مطمئن هستم روی سکو قرار می گیرم اما نمی دانم روی کدام سکو اما مطمئن هستم که مدال می‌گیرم. هدف  اول من کسب مدال طلا است و از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار هستم.

یوسف قادریان کشتی گیر وزن  ۸۰ کیلوگرم کشورمان گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و روند مطلوبی را در کنار مربیان داشته ام  و به آمادگی ایده‌آل رسیدم. مصمم هستم در رقابت‌های جهانی بتوانم خاطر تلخ مسابقات ۲۰۱۶ را به شیرینی تبدیل کنم.از مردم تقاضا دارم که همه بازیکنان تیم را دعا کنند.

حسین نوری کشتی گیر وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: سالها در حسرت دیدن رقابت‌های جهانی بودم اما به دلایلی نتوانستم دوبنده تیم ملی را به تن کنم. اما در حال حاضر شرایط  مهیا شده و به دوبنده تیم ملی رسیدم و با همه وجود تلاش می‌کنم تا بتوانم اثبات کنم شایستگی این را داشتم که در تمام این سالها دوبنده تیم ملی را بپوشم. شرایط خوبی دارم و از حریفان خود شناخته کافی را دارم و امیدوارم بتوانم نتیجه مطلوبی کسب کنم.

سید مصطفی صالحی زاده کشتی گیر ۷۹ کیلوگرم کشورمان گفت: از هیچ حریفی هراس ندارم ، می‌خواهد قهرمان المپیک باشد چه قهرمان جهان من هم سید مصطفی صالحی زاده هستم و نمی خوام دست خالی به کشور باز گردم.  به خانواده و دخترم قول داده ام  با دست پر به ایران بازگردم و از مردم می‌خواهم که مرا دعا کنند. از همه حریفان شناخت دارم و آماده هستم. 

شهاب قوره جیلی کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان گفت: درست است که این اولین حضورم در مسابقات جهانی است اما دلیل نمی‌شود که بترسم. از لحاظ جسمی و روحی آمادگی خوبی دارم و از تک‌تک حریفانم شناخت لازم را دارم. به گونه‌ای کشتی می‌گیرم که شرمنده مردم و کادرفنی نشوم و امیدوارم با دست پر به کشور باز گردم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار