برومندی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

نمره سلطانی‌فر در تعامل با نمایندگان 20 است

نماینده مردم مرودشت گفت: وزرایی که ارتباط خوبی با رئیس جمهور و هیئت دولت و نمایندگان داشتند در پیشبرد برنامه‌ها موفق بودند و نمره سلطانی فر در تعامل 20 است.

نمره سلطانی‌فر در تعامل 20 استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: وزارتخانه ورزش بسیار مهم است و یکی از کلیدی ترین وزارتخانه های کشور به شمار می رود که جزء لایه های جدا نشدنی زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه ورزش عرصه ای است که مردم باید برای داشتن جامعه ای با نشاط در آن شرکت داشته باشند اظهار داشت: ورزشکاران ما باید در نقاط مختلف جهان پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی را به احتزاز در آورند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس با اشاره به اینکه 27 درصد جمعیت کشور جوان است و آنها سرمایه های کشور هستند گفت: وزارت ورزش با احتساب نوجوانان و میانسالان بخش قابل ملاحظه ای از جمعیت کشور به آن مربوط می شود که باید در خصوص آن برنامه ریزی کلیدی کند.

وی تصریح کرد: برای اینکه یک وزارتخانه بسیار موفق داشته باشیم باید وزیر پیشنهادی و مدیری که در رأس این تشکیلات قرار می گیرد مدیری قوی و دارای برنامه باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه تجربه نشان داده هر گاه ما مدیران قوی و با تجربه را در رأس امور مردم قرار دهیم نتیجه مثبت می گیریم، خاطرنشان کرد: یک مدیر قوی باید دارای برنامه اجرایی قوی و برنامه مفید باشد.

نماینده مردم مرودشت سلطانی فر را انسانی متدیّن، باهوش و با برنامه و با اخلاق برشمرد که تعامل خوبی با مجلس داشته است.

برومندی  با بیان اینکه سلطانی فر یکی از سرمایه های کشور است که طی 30 سال در بخش های مختلف مدیریتی حضور داشته و سالها به عنوان معاون استاندار در برخی استانها مسئولیت داشته اظهار داشت: در همین وزارتخانه ورزش در زمانیکه هنوز به صورت سازمان تربیت بدنی اداره میشد، در آنجا معاون بود.

وی افزود: او سالها معاون رئیس جمهور در سازمان میراث فرهنگی بود و تصمیماتش برای تخت جمشید و پاسارگاد بی سابقه بوده است.

برومندی با بیان اینکه سلطانی فر زیرساخت های خوبی را برای توسعه گردشگری ایجاد کرد مخالف نداشتن سلطانی فر در هنگام رأی اعتماد را نشانه ای برای مدیریت قوی او عنوان و تأکید کرد: در طول زمانیکه او وزیر ورزش بوده در حوزه خود توازن ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه یک سند بالا دستی است، اظهار داشت: سلطانی فر در زمان تصویب آن کمک خوبی کرد و تصمیمات خوبی برای این حوزه گرفته شد.

 نماینده مردم مرودشت گفت: وزرایی که ارتباط خوبی با رئیس جمهور و هیئت دولت و نمایندگان داشتند در پیشبرد برنامه‌ها موفق بودند و نمره سلطانی فر در تعامل 20 است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ساماندهی فدراسیون ها، انتخابات مجامع و پرداخت مطالبات ورزشکاران را از جمله اقدامات سلطانی فر در طول دوره مسئولیتش برشمرد و گفت: او به مشکلات تشکلات جوانان توجه داشت و برای نخستین بار خانه های جوان را در استان ها شکل داد.

وی افزود: پروژه های ناتمام زیادی در کشور بود که برخی از آنها سالهای زیادی بر روی زمین مانده بود ولی با تلاش وزیر ورزش به بهره برداری رسید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه برنامه سلطانی فر بر اساس اسناد بالادستی تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: در این برنامه توجه زیادی به ورزش روستایی شده است.

 

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار