قربانی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

برنامه‌های سلطانی‌فر منطبق بر اسناد بالادستی است

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت:برنامه‌های سلطانی‌فر منطبق بر اسناد بالادستی و برنامه ششم است.

برنامه‌های سلطانی‌فر منطبق بر اسناد بالادستی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: متأسفانه نگاه بسیاری از افراد در جامعه و برخی خواص به وزارت ورزش و جوانان فقط ورزشی است در حالیکه باید به عنوان دستگاهی فرهنگی، نهاد متولی ساماندهی جوانان و مدیریت ورزش کشور با مسئولیت‌ها و وظایف متنوع و گسترده به این وزارتخانه نگاه کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ادامه داد: رویکرد حاکم بر این وزارتخانه باید بر اساس ارتقاء هویت دینی – ملی، تقویت سرمایه اجتماعی، مسئولیت پذیری باشد و همچنین در حوزه ورزش باید مقوله‌های ارتقاء سلامت، نشاط، شادابی مردم، توجه به توسعه ورزش روستایی و قهرمانی و همگانی در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در مجلس 0.27 درصد ارزش افزوده را برای ورزش جوانان با محوریت‌های استانی و روستایی در نظر گرفتیم که بالغ بر 1200 میلیارد تومان است و باید با تدبیر و عادلانه توزیع شود. آقای سلطانی فر در این مدتی که به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده ارتباط خوبی با نمایندگان خانه ملت برقرار کرده است.

قربانی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از جمله وزرای میدانی حوزه‌های انتخابی نمایندگان بود، اضافه کرد: آقای سلطانی فر آرامش را به حوزه ورزش کشور برگرداند در حالیکه همیشه نگاه به مقوله ورزش سیاسی بود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر گفت: سلطانی فر باتوجه به ظرفیت نیرو‌ها حوزه‌های استانی را تفکیک کرد، تهیه پیش‌نویس استراتژی ورزش و آمایش سرزمینی بر اساس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، تقویت روابط بین الملل ورزشی، توجه به بانوان یعنی ایجاد یک معاونت در حوزه وزارت ورزش که در مدت مسئولیتش در دستور کارش قرار داشت.

وی اظهار داشت: برنامه‌های سلطانی فر منطبق بر برنامه ششم، سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی است، مناسب سازی بنا‌ها و مراکز خدمات عمومی با وضعیت جسمی جانبازان و معلولین از جمله موارد مطلوب برنامه‌های وی است که در طول این مدت چنین مسئله‌ای را ندیده بودیم.

قربانی به ارتقاء سلامت روحی و جسمی معلمان و دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: ورزش می‌تواند محوریت سلامت قشر عظیم دانش آموزان و معلمان باشد در حوزه جوانان نیز ایجاد نهضت فراگیر ملی برای تبلیغ ازدواج آسان و تشکیل خانواده که از دغدغه‌های رهبری است، مورد توجه سلطانی فر بوده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر بیان کرد: امروز 12 میلیون جوان دغدغه ازدواج و اشتغال دارند اگر نتوانیم بر اساس برنامه سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم با مشکلات فراوانی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 گزارش کامل چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار