اولین پست اینستاگرامی رئیس دفتر جدید روحانی

محمود واعظی وزیر ارتباطات سابق و رئیس دفتر جدید روحانی اولین پست اینستاگرامی خود را در مسئولیت جدید منتشر کرد.

اولین پست اینستاگرامی رئیس دفتر جدید روحانی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی، پس از 4 سال مسئولیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به حکم رئیس دولت دوازدهم به عنوان رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد و جای خود را در وزارت ارتباطات به معاون جوانش آذری جهرمی داد که روز گذشته از مجلس برای این وزارت رای اعتماد گرفت.

با دریافت رای اعتماد 16 وزیر و انتصاب دو سرپرست برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات و وزارت نیرو ترکیب کابینه دوازدهم کامل شد.

بر همین اساس واعظی در اولین روز مسئولیت جدید، نخستین پست اینستاگرامی‎اش را به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور منتشر کرد و نوشت:

"سلام دوستان

در طی چهار سال گذشته به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سعی كردم از طریق فضای مجازی و شبكه های اجتماعی مستقیماً با شما عزیزان و كاربران محترم در تعامل باشم، و از نقطه نظرات شما آگاه شوم، اكنون كه در جایگاه دیگری مشعول انجام وظیفه شده ام نیز همین رویه را ادامه خواهم داد و به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور از طریق همین شبكه های اجتماعی با شما كاربران عزیز همراه خواهم بود. از شما عزیزان بابت اینکه به دلیل ضیق وقت امکان پاسخگویی به همه پیام های شما را نداشتم عذرخواهی می کنم اما پیام هایتان را می خوانم و از نقطه نظرات خوبتان استفاده می کنم "

اولین پست اینستاگرامی رئیس دفتر جدید روحانی +عکس

انتهای پیام/

اولین پست اینستاگرامی واعظی به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
عالی بود تشکر
-
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
جالبه
آخرین اخبار