سن عجیب بازیکنان استقلال؛ 6 بازیکن 2 قرن

بازیکنانی در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوستند که میانگین سنی آنها به طور عجیبی بالاست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مديران تيم فوتبال استقلال طبق خواسته منصوريان سرمربى تيم براى ليگ هفدهم اقدام به جذب بازيكنان مورد نظر كردند و در همين راستا استقلال با نيروهاى جديد پاى به رقابت هاى فصل جدید گذاشت.

مجتبى جبارى، منتظرى، جپاروف جزو بازيكنانى بودند كه جدا از دیگر بازیکنانی که آبی پوش شدند براى فصل جديد به استقلال پيوستند و در كنار اين نفرات هم خسرو حيدرى و پادوانى نيز قرارداد هاى خود را با آبى ها تمديد كردند.

 

سن عجیب بازیکنان استقلال؛ 6 بازیکن 2 قرن

منتظرى ،جبارى ،حيدرى ،پادوانى ،جپاروف و رحمتى روى هم بيش از ٢ قرن سن دارند كه اين آمار براى تيم بزرگى همچون استقلال كه به دنبال قهرمانى در فصل هفدهم است زياد خواهد بود.هر کدام از بازیکنان مطرح شده به جز رحمتی دارای سن 34 هستند و با احتساب سن دروازه بان آبی ها که 37 سال خواهد بود مرز سنی آبی پوشان به بیش از 2 قرن می رسد.

بدون شك منصوريان جدا از اينكه بازيكنان با تجربه و خوب جذب كرده اما تيم خود را به تيم پيرى تبدیل كرده كه بازيكنان آن طور كه بايد طراوت لازم براى دويدن در ميدان ها را ندارند .به طور حتم اگر اين بازيكنان در تمامى بازى ها به ميدان بروند ديگر تا آخر فصل رمقى براى آنها باقى نمى ماند مگر اينكه منصوريان با استفاده از دانش خود و تجربيات ديگران تركيبى از جوانان و برخى از اين بازيكنان را به ميدان بفرستد.

سن عجیب بازیکنان استقلال؛ 6 بازیکن 2 قرن

تيم فوتبال استقلال سال گذشته با ميانگين سنى پايين ترى پاى به رقابت ها گذاشت و سرمربى اين تيم توانست با حضور بازيكنان جوان و کم سن و سال مقام نايب قهرمانى را از آن خود كند اما اين فصبر و ميانگين سنى بالا به طور حتم در ديدار هاى پيش رو كار دست منصوريان مى دهد.

به هر ترتيب تمامى اين موارد گفته شد تا بگوييم منصوريان تنها در صورتى مى تواند پيروز ميدان باشد كه از حضور جوانان نيز در بازى هاى خود استفاده كند و بازيكنان با تجربه خود را در دقايقى از بازى به ميدان بياورد كه بتواند ديدار را از حريف ببرد.

سن عجیب بازیکنان استقلال؛ 6 بازیکن 2 قرن

مروری بر سن بازیکنان استقلال:

 فردین نجفی، مهدی قائدی و امید نورافکن سه بازیکن زیر 20 سال استقلال هستند.

فرشید باقری، داریوش شجاعیان، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، عظیم گوگ، عرشیا بابازاده، سید مجید حسینی، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان و سید حسین حسینی جمع بازیکنان ۲۰ تا ۲۵ سال استقلال را تشکیل می دهند.

تعداد بازیکنان ۲۶ تا ۳۰ سال استقلال هم به ۶ بازیکن می‌رسد. ۳ بازیکن از این تعداد ۲۷ ساله هستند، ۲ نفر ۲۹ ساله و یک بازیکن نیز ۳۰ ساله است. بازیکنانی مثل جابر انصاری، امید ابراهیمی، وریا غفوری، سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید و علی قربانی در این گروه قرار می گیرند.

سن عجیب بازیکنان استقلال؛ 6 بازیکن 2 قرن

منصوریان در مجموع ۵ بازیکن بالای ۳۰ سال در تیمش دارد. مهدی رحمتی کاپیتان این تیم با ۳۷ سال سن مسن ترین بازیکن آبی پوشان است که وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده خواهد داشت. پس از او مجتبی جباری با ۳۴ سال سن در رده دوم قرار دارد و بازیکنانی مثل خسرو حیدری، پژمان منتظری و پادوانی دیگر بازیکنان بالای ۳۰ سال استقلال هستند.

انتهای پیام/

مروری بر سن بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
roohalah
۱۷:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام یه کم مودب بودن هم بعضی جاها خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۲۱:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مودب باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
بعضی هاشون سن خر پیر را دارند .
آخرین اخبار