عضو تیم ملی کاراته افغانستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور بیش از 300 رزمی‌کار مهاجر در استان تهران

رضایی گفت: رزمی‌کاران مهاجر هیچ‌گونه منعی برای حضور در مسابقات داخلی جمهوری اسلامی ایران ندارند.

حضور بیش از 300 رزمی‌کار مهاجر در استان تهران/ ورزشکارارن مهاجر منعی برای حضور در مسابقات داخلی ایران ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ورزش‌های رزمی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در بین جوانان مهاجر افغانستانی در ایران است و بخش اعظمی از اعضای تیم‌های ملی افغانستان را ورزشکاران مهاجر تشکیل می‌دهند.

"رضا رضایی" عضو تیم ملی کاراته افغانستان و نائب قهرمان مسابقات جهانی ژاپن سال جاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران وضعیت ورزش در بین مهاجرین را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: تنها در رشته‌ کاراته بیش از 300 رزمی‌کار مهاجر در استان تهران مشغول به فعالیت هستند.

عضو تیم ملی کاراته افغانستان با بیان اینکه در حال حاضر رزمی‌کاران مهاجر هیچ‌گونه منعی برای حضور در مسابقات داخلی کشور ایران ندارند و به آسانی در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند، عنوان کرد: مربیان افغانستانی نیز می‌توانند در دوره‌های مربیگری فدراسیون‌های رزمی جمهوری اسلامی مشارکت کنند.

رضایی تصریح کرد: بانوان رزمی‌کار مهاجر نیز همانند آقایان در شرایط خوبی به سر می‌برند و در مسابقات مختلف حضور دارند و به مقام‌های خوبی نیز دست یافته‌اند.

ملی‌پوش افغانستانی در پایان خاطرنشان کرد: هر سال مسابقات متعددی در رشته‌های مختلف ورزشی برای مهاجرین در ایران برگزار می‌شود و مورد استقبال جوانان ورزشکار افغانستانی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته همزمان با افتتاح خانه فرهنگ و ورزش مهاجرین در اردوگاه سلیمانخانی استان تهران، وی به عنوان سرپرست کمیته‌ ورزش این مرکز انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار