بازخوانی سخنان حماسی رهبر انقلاب/ خدا راه شکست را به روی ما بسته است +فیلم

صفحه منتسب به حاج قاسم سلیمانی با بازنشر بخشی از بیانات رهبر انقلاب، کلیپی تصویری با عنوان "ما به سوی میدان نبرد پرواز می‌کنیم" منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی، رادیوی عراق با شور و حرارت مشغول خبررسانی و ایجاد جنگ روانی بود؛ در همان روزهای ابتدایی رادیو عراق از آیت‌الله خامنه‌ای نام برده و می‌گوید: «چرا افرادی مثل [آیت‌الله] خامنه‌ای که دیگران را به مبارزه در برابر عراق تشویق می‌کنند خودشان به جبهه نبرد نمی آیند؟»

چهارم مهرماه سال 1359، آیت‌الله خامنه‌ای اولین نمازجمعه پس از آغاز جنگ را اقامه می‌کند، ایشان در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به ادعای رادیو عراق مبنی بر حضور نداشتن در میدان نبرد، چنین می‌گویند: «شنیدم دستگاه تبلیغاتی مزدور عراق پیغام داده است و سخن پراکنده است که چرا آنها که میگویند خودشان به میدان نمی‌آیند و شنیدم اسم مرا آورده است.

ما میدان آمدنمان مانند میدان آمدن خائن و کافری چون صدام نیست؛ ما به سوی میدان جنگ پرواز می‌کنیم. آن روزی که امام اشاره کند و اجازه دهد من اول کسی خواهم بود که به میدان خواهم رفت. ما میدان جنگ را سالهاست آزموده‌ایم. آن هم با کسی از صدام قویتر و شقی تر و بر او پیروز شده‌ایم. در میدان رفتن ما شکست نیست. ما به میدان خواهیم رفت و اگر من شخصی، از میدان برنگردد و در آن‌جا شهید بشود یقینا جمع به میدان رفته‌ها از میدان برنمیگردد مگر آن وقت که پیروز شده باشد. خدا راه شکست را به روی ما بسته است.

"قل هل تربصون بنا ایها الکفار، ایها الصدام، قل هل تربصون بنا الا احدی الحُسنِیین" شما مگر دو راه در مقابل ما بیشتر میبینید؟ این هر دو راه برای ما افتخارآمیز است. یکی راه شهادت که افتخارش همیشگی و ثابت و لایزال است و دیگری راه پیروزی، پیروزی ظاهری. و هر دو برای ما پیروزی است».

این روزها نیز برخی افراد و جریان‌های سیاسی ضد انقلاب، ادعایی مشابه در خصوص حضور نظامی ایران و مدافعان حرم در جنگ نیروهای مقاومت علیه تروریست‌های تکفیری داعش، مطرح کرده‌اند؛ صفحه منتسب به حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بازنشر بخشی از بیانات رهبر انقلاب، کلیپی تصویری با عنوان "ما به سوی میدان نبرد پرواز می‌کنیم" منتشر کرد.

انتهای پیام/

بیانات رهبر انقلاب درباره جهاد و شهادت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
سلام بر سردار شجاع و بصیر حاج قاسم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
درودبر رزمندگان اسلام.مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار