برگزاری جشن بزرگ ازدواج در کردستان

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری جشن بزرگ ازدواج و برنامه های فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته ازدواج در این استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هیرش رضایی با تشریح برنامه های هفته ازدواج به مناسبت فرارسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع )و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: به همین  مناسبت برنامه های فرهنگی و ورزشی خوبی در سطح استان برای اجرا تدوین شده است.

وی افزود: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این هفته فرهنگ سازی و موج آفرینی در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باورها و ارزش های اجتماعی است که می تواند نقش موثری در تصحیح ازدواج داشته باشد.  

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: بخش دیگر برنامه های هفته ازدواج اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های جوانان در این موضوع است که در یکی از اهداف اصلی ما در برگزاری برنامه ها می باشد.

رضایی گفت:ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به جوانان با همکاری مراکز مشاوره سطح استان، ساخت  و توزیع  فیلم با موضوع ازدواج در کردستان،برگزاری جشن بزرگ ازدواج از 12 شهریور در کردستان ازجمله برنامه هایی است که به مناسبت هفته ازداوج در این استان اجرامی شود.

وی افزود: برنامه های هفته ازدواج از روز یکم تا هفتم شهریور ماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع )و حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح استان به صورت با شکوه برگزار می شود.

انتهای پیام /م

برنامه های هفته ازدواج در استان کردستان اعلام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.