آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه برادران استان یزد

درحال حاضردر حوزه‌های علمیه استان ۱۵۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه درسطوح یک ودو وسه وچهاررشته تخصصی امامت، علوم قضای اسلامی، مهدویت وتفسیر تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد کسب علم دین فضیلت بزرگی دانست وگفت: باید کوشید ضمن شناخت و آگاهی دین را آنطور که هست درک کردچرا که شناخت و معرفت در کسب علم دین و معارف الهی اصلی مهم و اساسی است که طلاب باید به آن توجه کنند.

آیت الله ناصری بر ضرورت برنامه ریزی و نظم در زندگی و تواضع و تهذیب نفس در کنار کسب علم تاکید کرد و گفت: در مسیر کمال و معرفت الهی باید جسم و جان و قلب و روح خود را از هرگونه گناه و معصیت مبری کنیم تا بتوانید در جهت ترویج معارف الهی در جامعه اسلامی حرکت کنید.

حجت الاسلام شمس رئیس حوزه های علمیه استان همچنین تلاش مستمر طلاب در کسب معارف الهی را خاطر نشان کرد و افزود: شما طلاب با ید با جدیت در این مسیر حرکت کنید تا ضمن کسب آمادگی آموزشی و معنوی بتوانید در جامعه تاثیر گذار باشید.

حجت الاسلام شمس درارائه گزارشی ازفعالیتهای حوزه علمیه استان گفت :در حال حاضر 1500 طلبه برادر در 13 مدرسه علیمه سطح استان در سطوح یک و دو و سه و چهار رشته تخصصی امامت ، علوم قضای اسلامی ، مهدویت و تفسیر تحصیل می کنند.

مدیرحوزه های علمیه استان افزود:از مجموع 600 متقاضی تحصیل در این حوزه 182 نفر در سال تحصیلی جدید پذیرفته شده اند.

انتهای پیام/ص

سال تحصیلی حوزه های علمیه برادران استان یزد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار