خضری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شهریور؛ مهلت نهایی دولت برای ارائه «لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری»

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: دولت باید تا پایان ماه جاری لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری را تقدیم مجلس کند.

لایحه استخدام کارکنان شهرداری‌های کشور وابسته به لایحه مدیریت خدمات کشوری استرسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بررسی لایحه استخدام کارکنان شهرداری‌های کشور در کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: اعضای کمیسیون اجتماعی در این زمینه بررسی‌های جدی کرده‌اند و چندین بار هم با شهردار‌های کلان شهر‌های کشور نشست داشته‌اند.

وی ادامه داد: کلیات لایحه استخدام کارکنان شهرداری‌های کشور در کمیسیون اجتماعی تصویب شده و جزئیات آن در دست بررسی است.

خضری در مورد مفاد لایحه استخدام کارکنان شهرداری‌های کشور اظهار داشت: این لایحه به دنبال آن است که شیوه جذب نیرو، وضعیت استخدامی و همچنین مسائل مالی کارکنان شهرداری‌های کشور را ساماندهی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر ضرورت ارائه هر چه سریع‌تر لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت گفت: این لایحه قانون مادر است و لوایحی چون لایحه استخدام کارکنان شهرداری در بطن این قانون قرار دارند.

وی با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشوری وضعیت اشتغال و استخدام کشور را تعیین تکلیف می‌کند، تصریح کرد: چندین سال است که این لایحه در حالت آزمایشی قرار دارد و دولت تا پایان شهریور ماه فرصت دارد که لایحه دائمی قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

ارائه لایحه  دائمی قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار