حمایت چینی ها از لیپی تا پایان مدت قرارداد

فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد از سرمربی ایتالیایی تیم ملی این کشور تا پایان مهلت قراردادش حمایت می کند.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و گوانگژو چین، اکتبر سال 2016 هدایت تیم ملی چین را بر عهده گرفت و ماموریت به ظاهر غيرممکن او حفظ شانس چين برای صعود به جام جهانی 2018 روسيه بود.


لیپی موفق شد چین را  تا دو دیدار آخر گروه A مقابل تیم ازبکستان ( روز پنج شنبه) و قطر ( روز سه شنبه) در رقابت ها حفظ کند.


 شگفتی بزرگی برای چین خواهد بود که خود را از انتهای جدول شش تیمی به مکان سوم و دیدار پلی آف انتخابی جام جهانی برساند.


اما با توجه به اینکه چین به رقابت های 24 تیمی قهرمانی آسیا 2019 در امارات متحده عربی راه یافته است، فدراسیون فوتبال چین،اعلام کرده است بدون توجه به نتایج تیم ملی مقابل ازبکستان و قطر ،از این مربی 69 ساله ایتالیایی حمایت می کند.


فدراسیون فوتبال چین در بیانیه ای گفت:"ما به قرارداد خود را با لیپی که پس از مسابقات آسیایی 2019 به پایان می رسد، پایبند خواهیم بود.ما در روند آمادگی تیم دخالت نخواهیم کرد و در عین حال از گروه او همواره حمایت خواهیم کرد. امیدواریم که از یکدیگر پشتیبانی و  به هم اعتماد کنیم."

"از اکتبر 22 سال گذشته، لیپی و  کادر مربیگری او به چین کمک کردند تا یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 به دست آورد.
"تیم از نظر تاکتیکی و ذهنی بسیار تغییر کرده است. بدین وسیله ، از این فرصت برای تشکر از همه آنها استفاده می کنیم. "
انتهای پیام/


اعلام حمایت چین از لیپی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار