در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

درخواست بازیگر پیشکسوت از وزیر جدید ارشاد/ کمبود بودجه نفس تئاتر را حبس کرده است

ناهید مسلمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از دغدغه‌های اهالی تئاتر گفت.

درخواست بازیگر پیشکسوت از وزیر جدید ارشاد/ کمبود بودجه، نفس تئاتر را حبس کرده استناهید مسلمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص درخواست خود از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد خواستارم که بودجه تئاتر را افزایش بدهد؛ اهالی تئاتر همگی سختی می‌کشند و اذیت می‌شوند. این هنرمندان با جان و دل کار می‌کنند ولی متاسفانه به علت اینکه بودجه تئاتر بسیار کم است، دیگر عشق و انگیزه‌ای برایشان نمانده است.

وی تاکید کرد: وزیر ارشاد باید بیشتر از سایر حوزه‌های هنری، به تئاتر توجه کند. اکثر هنرمندان و اهالی تصویر همگی از تئاتر رشد می‌کنند و باید حواس مسئولان به بودجه تئاتر باشد. هنرمندان در قبال کاری که انجام می‌دهند، بودجه کمی دریافت می‌کنند.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» افزود: در کنار توجه به افزایش بودجه تئاتر تهران، باید به تئاترهای شهرستان هم توجه کرد. تمامی تئاترهای غیر خصوصی و دولتی در تهران تمرکز دارند. باید کمی به تئاتر و اهالی آن در شهرستان‌ها بها داده شود که در بدترین شرایط مشغول تولید محتوای هنری هستند.

مسلمی در پایان گفت: هیچ رسانه‌ای به اندازه تئاتر، حقیقت را برای مردم بازگو نمی‌کند و هیچ رسانه‌ای به اندازه تئاتر آموزش دهنده نیست. به همین دلیل باید به تئاتر اهمیت بدهیم و البته باید خدا را هم شاکر بود که مردم تهران با تئاتر آشتی کردند.

 

انتهای پیام/

 

درخواست ناهید مسلمی از وزیر ارشاد برای توجه به هنرمندان تئاتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.