انتخاب نمایندگان تهران در شورای استان تهران و شهرستان‌های ری و شمیرانات

امروز نمایندگان شورای شهر تهران، نمایندگان خود در شورای استان تهران و شهرستان‌های ری و شمیرانات را انتخاب کردند.

انتخاب نمایندگان تهران در شورای استان تهران و شهرستان‌های ری و شمیراناتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز در ادامه صحن علنی جلسه شورای شهر تهران، امینی (نایب رئیس شورا) در اواسط جلسه در غیاب هاشمی که برای صحبت تلفنی با نجفی صحن شورا را ترک کرد، ریاست شورا را بر عهده گرفت و دستور ادامه جلسه را مبنی بر انتخاب نمایندگان شورای تهران در شورای شهرستان‌های تهران قرار داد.

گفتنی است؛ در دستور انتخاب نمایندگان شورای شهر تهران در شورای شهرستان‌های تهران از میان 4 کاندیدای شورا، الویری با 17 رأی، رسولی با 16 رأی و امانی با 13 رأی انتخاب شدند. همچنین نژاد بهرام منشی جلسه، خلیل آبادی با 19 رأی، خدا کرمی با 15 رأی و نظری با 14 رأی را به عنوان نمایندگان شورای تهران در شهرستان ری اعلام کرد.

در ادامه برای انتخاب سه نماینده شورای تهران در شورای شهرستان شمیرانات میان 5 کاندیدا رأی گیری شد و مسجد جامعی با 12 رأی، فخاری11 رأی انتخاب و حق شناس و فراهانی نیز مساوی شدند.

گفتنی است؛ به دلیل تساوی آرا بین حق شناس و فراهانی دوباره رأی گیری شد و در دور دوم رأی گیری از میان دو کاندید، فراهانی انتخاب و به جمع نمایندگان در شورای شهرستان شمیرانات اضافه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار