فرماندار زابل خبرداد:

افتتاح ۴۵۵ پروژه در سطح شهرستان زابل

فرماندار زابل گفت: ۴۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان طی هفته دولت در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد.

افتتاح ۴۵۵ پروژه در سطح شهرستان زابل به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،هوشنگ ناظری  اظهارداشت: ۴۵۵ پروژه در سطح شهرستان زابل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیاردو ۷۷۰ میلیون تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها بالغ بر ۹۰۰ نفر ایجاد اشتغال می شود، ادامه داد: این پروژه ها در قالب طرح های عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، درمانی، ورزشی،آموزشی، خدماتی و تولیدی است.

فرماندار زابل با اشاره اینکه در سال ۹۶ اعتبارات وطرح های هفته دولت رشد ۵۱ درصدی داشته است، بیان داشت: بهره برداری از طرح اصلاح و بازسازی ۱۰۰ اصله تیر فشار متوسط برق در روستای گل آباد، افتتاح جایگاه بهداشتی دام تلفیقی، (پرورش شترمرغ، مرغ بومیو کندو زنبور عسل)، پروار بندی دام سبک و سنگین و افتتاح یک واحد دامداری در روستای حیدری از توابع بخش مرکزی شهرستان زابل و همچنین افتتاح بوستان پارک روستای محمد آباد هراتی از جمله طرح های افتتاح شده در اولین روز از هفته دولت بوده است.

وی در ادامه به مقوله ضرورت گزارش عملکرد مسئولان به مردم اشاره کرد و گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید به این تعبیر امام خمینی(ره) باور داشته باشیم و از سوی دیگر گزارش دادن به مردم نوعی امید در جامعه ایجاد می کند.

ناظری اظهار داشت: مسئولان و مدیران باید باتوجه به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برای تحقق این شعار نه تنها در هفته دولت بلکه طی ایام سال کوشا باشند.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین پروژه درزابل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار