والیبال قهرمانی نوجوان جهان – بحرین؛

ایران – روسیه/ نوجوانان در اندیشه تصاحب نخستین جامِ جهانی

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تنها یک گام تا تصاحب جام قهرمانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، شب گذشته موفق به پیروزی مقابل تیم نوجوانان كره جنوبی در چارچوب مرحله نیمهنهایی مسابقات قهرمانی جهان شد. نتیجه‌ای كه موجب شد تیم ملی زیر 19 سال ایران به فینال رقابت‌های جهانی راه پیدا كند.

شاگردان محمد وكیلی در شرایطی امشب در فینال مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به میدان خواهند رفت كه در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند برای نخستین بار جام ِ قهرمانی مسابقات جهانی را بالای سر ببرند و در صدر تیم‌های نوجوانان جهان بایستند.

تیم ملی والیبال نوجوانان روسیه، حریف تیم ملی نوجوانان ایران در فینال خواهد بود. حریفی سرسخت كه قطعا با اندیشه تصاحب مدال طلای مسابقات به مصاف ایران خواهد آمد و بلندقامتان نوجوان ایران را به چالش خواهد كشید.

این در حالی است كه در دوره قبلی این رقابت‌ها كه سال 2015 برگزار شده بود تیم نوجوانان ایران مقابل روسیه دیدار رده‌بندی را برگزار كرد و با پیروزی مقابل روسیه به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا كرد. حالا این دو تیم در دیدار نهایی بار دیگر به مصاف هم می‌روند.

2 تیم نوجوانان ایران و روسیه از ساعت 20و30 به وقت ایران آخرین دیدار رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان را برگزار خواهند كرد. پیش از این مسابقه نیز دو تیم كره جنوبی و ژاپن كه از رسیدن به فینال بازمانده بودند، برای كسب مدال برنز این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان در منامه بحرین در حال برگزاری است و تیم ملی نوجوانان ایران یازدهمین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌كند. این مسابقات امشب به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

شاگردان وكیلی در یك قدمی قهرمانی جهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار