رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان گفت :کمیته ورزش‌های هوازی باید در تمام شهرستان‌های استان سمنان تشکیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد بهرامی رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان گفت : بیشتر کمیته‌های ورزشی در زیرمجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان فعال هستند.


رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان افزود : دارت، طناب‌کشی و فوتبال ‌دستی ازجمله رشته‌های فعال در استان به شمار می‌روند و حتی در روستاها هم با اجرای مسابقات مختلف فعالیت دارند.


وی تصریح کرد : جای ورزش‌های هوایی در بدنه ورزش استان سمنان خالی است.


بهرامی با اشاره به اینکه سمنان استانی کویری و کوهستانی است، اظهار داشت : باید از این ظرفیت مهم برای توسعه ورزش هوازی استفاده کرد.


رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با بیان اینکه جلساتی هم در این زمینه برای هماهنگی بیشتر جهت تحقق توسعه ورزش هوازی در استان سمنان داشتیم، افزود : هدف ما، توسعه این ورزش در سمنان است.


وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران خوبی در رشته‌های هوازی مانند پاراگلایدر داریم، تصریح کرد: با حضور در مسابقات مختلف باید رتبه بالایی برای استان کسب شود.


بهرامی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف ما در هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان نزدیکی روستاییان به ورزش است، اظهار داشت : می‌خواهیم ورزش را به دل خانواده‌های روستایی بیاوریم.


انتهای پیام / ذ


راه اندازی ورزش هوازی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.