طیار در نطق میان دستور:

شهرستان گنبد کاووس از سوء مدیریت رنج می‌برد/ چرا کشاورزی‌ را با بی‌برنامگی نابود کردید؟

نماینده مردم گنبد کاووس گفت: شهرستان گنبد کاووس با وجود منابع طبیعی، تاریخی و فرهنگی از سوء مدیریت رنج می‌برند.

شهرستان گنبد کاووس از سوء مدیریت رنج می‌برد/ چرا کشاورزی‌ را با بی‌برنامگی نابود کردید؟به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در نطق میان دستور اظهار داشت: شهرستان گنبد کاووس با وجود منابع طبیعی، تاریخی و فرهنگی از سوء مدیریت رنج می‌برند.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان می‌خواهند بدانند که چرا با وجود اینکه این شهرستان در مرکز جغرافیایی و تاریخی استان گلستان قرار دارد اما سال‌ها است سعی می‌شود به حاشیه برود و از بدیهی ترین حقوقش باز بماند.

طیار گفت: موکلین بنده می‌پرسند چرا در سال‌های گذشته بودجه کافی و متناسب با شرایطش برای توسعه  شهرستان مرزنشین گنبد کاووس اختصاص داده نشده است چرا کشاورزی‌اش را با بی‌برنامگی نابود می‌کنید.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ایران اسلامی افزود: موکلان بنده سوال می‌کنند که چرا امکانات شهرشان را یکی یکی از آن می‌گیرید و به جای توسعه دادن روز به روز محدود‌ترش می‌کنید، جایگاه سرزمین طلای سفید کجاست؟

وی اظهار داشت: کارخانه‌های پنبه‌ پاک‌کنی و روغن‌گیری کجاست؟ کارخانه‌هایش را تعطیل و زمین‌هایش را تکه تکه فروخته‌اند مسئول این‌ها کیست؟ جایگاه شهرستان گنبد زخم و نیش کلنگ‌های مسئولان اجرایی است که برای خالی نبودن عریضه به تمرین کلنگ‌زنی می‌پردازند.

طیار ادامه داد: شهرستان گنبد وسیع‌ترین شهرستان استان است و از نظر جمعیت اندکی از مرکز استان کمتر است اما تخصیص بودجه سا‌ل‌های گذشته‌اش قابل قیاس با مرکز استان نیست آیا این معنی توسعه پایدار، همه‌جانبه و متوازن است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ایران اسلامی تأکید کرد: کشاورزی منطقه به دلیل حمایت نکردن دولت در آستانه نابودی است؛ نابودی کشاورزی، نابودی استقلال مملکت است، کشاورزان  از بالا بودن نرخ سود بهره بانکی تسهیلات به شدت نگرانند.

وی افزود: به دلیل مدیریت نکردن آب رودخانه‌های منطقه کشاورزان و آبزی‌پروران ضرر کرده‌اند وزارت نیرو در این مورد همکاری‌های لازم را انجام نداده است خط آهن گنبد هنوز بلاتکلیف است چرا در این مورد کارشکنی انجام می‌شود.

طیار گفت: شهرستان گنبد کاووس به عنوان مرکز ثقل جمعیت، جغرافیا، تولید استان گلستان و خط تردد کامیون‌های ترانزیتی به کشورهای  آسیای میانه نیازمند جاده‌های با کیفیت‌تر و کنارگذر‌های لازم جهت عبور مسافران و وسایل نقلیه است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ایران اسلامی افزود: با توجه به برخی حوادث پیش آمده در شهرستان گنبد باید نیروی انتظامی نسبت به تأمین امنیت و کرامت بیش از پیش مردم تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی تأکید کرد: از دولت انتظار داریم به تناسب جمعیتی اقوام توجه کند و به شهروندان ترکمن هم متناسب با توانمندی و شایستگی آنان فرصت خدمت در مناسب مدیریتی استانی و ملی بدهد تا با اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملی مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بزنیم  و کشور بیش از گذشته با گام‌های بلند‌تری به سمت توسعه و ثبات و استقلال پیش برود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار