مشاور انجمن گردشگری ورزشی دربافق/ برندسازی اماکن گردشگری ورزشی در سطح کشور

مشاور انجمن گردشگری ورزشی دربافق گفت: فعالان بخش های خصوصی خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ورزشی کشور اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سعید بابایی مشاورعالی انجمن گردشگری ورزشی در گردهمایی کشوری  در بافق با اشاره به  اعلام آمادگی فعالان بخش های خصوصی برخی از کشورهای خارجی جهت سرمایه گذاری در خصوص ایجاد مراکز گردشگری ورزشی گفت: این اقدام با استفاده از تکنولوژی های مدرن در دستور کار بسته های حمایتی انجمن گردشگری ورزشی قرار گرفت.

 بابایی افزود:این انجمن طبق سیاست های مصوب شده در نظر دارد در تمامی مناطق کشور ، جهت تعیین منتخبان گردشگری ورزشی،مراکزی را مورد تایید قرار دهد.

وی گفت:این اقدام به منظورتوسعه و رونق اقتصادی و معرفی این مناطق به عنوان برند گردشگری ورزشی در سطح ملی و بین المللی است که مورد حمایت انجمن گردشگری ورزشی قرار می گیرند.

مسوول کمیته ارتباطات و امور بین الملل خاطر نشان کرد:در نظر داریم این اقدام بر اساس بافت اقلیمی هر منطقه در 31استان اجرا شود که شهرستان بافق یکی از قطب های مهم ورزشی و گردشگری در کشور محسوب می شود.

بابایی به توافقات به عمل آمده در خصوص امکان همکاری های اجرایی در سطح ملی و بین المللی اشاره و عنوان کرد:طبق این توافق علاوه بر حمایتهای معنوی از سوی انجمن،عقد تفاهم نامه رسمی از سوی موسسه توسعه جهانگردی و گردشگری ورزشی نیزدر این زمینه اجرا می شود.

مشاور عالی انجمن گردشگری ورزشی هدف از اقدامات انجام شده را برندسازی اماکن گردشگری ورزشی در سطح کشور، ملی و بین الملل عنوان و تصریح کرد:دعوت ازسرمایه گذاران خارجی از کشورهای ایتالیا،اتریش،هند،ترکیه و سویس جهت مشارکت در پروژه های گردشگری ورزشی از دیگر اهداف این انجمن است.

وی گفت: شهرستان بافق منطقه ای است که می توان در حوزه کویر نوردی به عنوان یک برند به آن نگاه کرد.

انتهای پیام/ ی

برندسازی اماکن گردشگری ورزشی در سطح کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.