ابتکار:

نگاه ویژه دولت به چرخه اشتغالزایی و کارآفرینی/ اشتغال بانوان تحصیلکرده در اولویت است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در دولت دوازدهم بر مقوله اشتغالزایی و ایجاد کارآفرینی تاکید ویژه‌ای شده است.

نگاه ویژه دولت به چرخه اشتغالزایی و کارآفرینی/ اشتغال بانوان تحصیلکرده در اولویت استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم رونمایی از سایت حامی بانو که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با وجود همه موانع و شرایط سخت کسب و کار باز هم گام‌های موثری در اشتغالزایی و بروکراسی اداری برداشته شده است.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید به مقوله تولید به عنوان یک ضرورت توجه کرد.

ابتکار بیان کرد: ٦٥٠ هزار مورد اشتغالزایی صورت گرفته است که باید این میزان به یک میلیون برسد، البته این در همه جای دنیا کار دشواری است و امیدواریم به اشتغالزایی یک میلیون نفر دست یابیم.

وی افزود: اشتغال بانوان تحصیلکرده هم در اولویت برنامه‌های ما است. حتی به دنبال فرصت‌های برابر برای بانوان و آقایان در بخش اشتغال هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: در جهت حمایت از کارآفرینان زن گام‌های موثری برداشتیم و به دنبال ایجاد تسهیلات هستیم و برای دسترسی به منابع مالی تلاش می‌کنیم.

وی گفت: دولت دوازدهم بر ادامه چرخه کارآفرینی تولید و اشتغال تاکید ویژه‌ای دارد؛ و وزارت کار و سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش اصلی را در اشتغال دارند.

ابتکار افزود: با اشتغالزایی برای بانوان می‌توان میزان آسیب‌های اجتماعی بانوان را کاهش داد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: در تهران با مشکلات آلودگی زیست محیطی و موارد دیگر مواجه هستیم؛ در این بین مشاغلی تعریف شده که به خدمت محیط زیست می‌آیند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت خوب بانوان در بحث مسئولیت اجتماعی گفت: بعضی از کارآفرینان در بخش اشتغال سبز کمک شایانی به محیط زیست کردند که مهمترین اشتغالزایی و کارآفرینی در بخش بازیافت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار