سلطانی فر: تا پایان امسال 700 پروژه نیمه تمام دیگر به بهره برداری می رسد

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح استخر قهرمانی شهید محسن حججی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛ سلطانی فر پس از افتتاح استخر قهرمانی شهید محسن حججی گفت: تا پایان امسال 700 پروژه نیمه تمام دیگر به بهره برداری می رسد.

او ادامه داد: نزدیک به 4000 پروژه نیمه تمام در سراسر کشور داریم که از ردیف‌های مختلف ملی و استانی اعتبار می گیرند.

سلطانی فر افزود:  با توجه به منابع محدودی که داریم اولویت ما تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است و طبق برنامه ریزی ما اگر وضعیت تخصیص های ملی و استانی مناسب باشد تا پایان امسال حدود 700 پروژه به بهره‌برداری برسد.

 او گفت: چندین دستگاه کار نظارت را به عهده دارند و چون پای حفظ جان مردم در میان است این کار با بیشترین دقت و نظارت انجام می شود. اداره کل استاندارد و فدراسیون نجات غریق مسئول این نظارت هستند که دومی مربوط به وزارت ورزش و جوانان است و هیچ تعارفی در این باره با کسی نداریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:  ما 10 هزار مکان ورزشی و 4000 ورزشگاه نیمه تمام در کشور داریم که برخی از آنها به دلیل استفاده در خلال سالهای گذشته فرسوده شدند و باید متناسب با منابعمان به مرور بعضی از آنها را بازسازی کنیم. ضمن اینکه بخشی از این ورزشگاه ها در اختیار بخش خصوصی است و آنها با توجه به قراردادی که دارند باید کار تعمیر و نگهداری را انجام دهند.

او افزود: در مورد نتایج ضعیف تیم استقلال باید بگویم این باشگاه مدیرعامل و هیات مدیره دارد و تصمیم های لازم را آنها خواهند گرفت و ما دخالتی نداریم.

 سلطانی فر گفت: هر استانی که احساس کنیم نیاز به تغییرات دارد و نیروی متناسب و جوانتر با توجه به رویکرد هیات دولت برای آن پیدا کنیم تصمیمات لازم را میگیریم و فعلا در مورد خراسان رضوی همچین تصمیمی نداریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: درخصوص نتایج تیم ملی کشتی آزاد با همکاری مسئولین مربوطه، ریاست فدراسیون، تمام دست اندرکاران و دلسوزان آسیب شناسی خواهیم کرد و همه دست به دست می دهیم تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

صحبت های وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح استخر قهرمانی شهید محسن حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار