رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی لرستان:

نظارت ۴۵ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی لرستان بر کشتار دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی لرستان گفت: ۴۵ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی لرستان بر کشتار دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی زبردست رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی لرستان در خصوص نظارت اداره کل دامپزشکی لرستان بر کشتار دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اداره کل دامپزشکی لرستان اقدام به افزایش میزان نظارت‌های بهداشتی و شرعی خود بر دام‌های کشتاری و قربانی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در روز عید سعید قربان کلیه کشتارگاه‌های دام در سطح استان باز بوده و عملیات نظارت بر ذبح دام توسط ناظرین و کارشناسان بهداشت صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی لرستان ضمن اشاره به اکیپ‌های نظارتی، بیان داشت: ۲۱ اکیپ ثابت و ۲۴ اکیپ سیار شامل ۱۲ نفر دکتر دامپزشک و ۱۵ نفر ناظر شرعی عملیات نظارت بهداشتی و شرعی را بر دام‌های قربانی انجام می‌دهند.

زبردست تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری‌هایی همچون تب کریمه کنگو، انتظار می‌رود شهروندان لرستانی دام و گوشت مورد نیازخود را از کشتارگاه‌های مجاز و مورد تائید دامپزشکی تهیه نمایند.

وی یادآور شد: ناظرین اداره کل دامپزشکی علاوه بر کشتارگاه‌ها، بر فعالیت میادین و جایگاه‌های عرضه دام با استفاده از تیم‌های ثابت و سیار نظارت می‌کند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی لرستان با تاکید بر خریداری دام از مراکز مجاز، عنوان کرد: شهروندان لرستانی می‌توانند سوالات بهداشتی در خصوص دام را از کارشناسان اداره کل دامپزشکی لرستان در میان گذاشته و یا اینکه با شماره تلفن‌های ۳۳۳۱۰۰۱۶ و ۳۳۳۰۲۳۲۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

 ۴۵ اکیپ دامپزشکی لرستان بر کشتار دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان نظارت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار