رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: یاد شهدا و مرور رشادت‌های آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شور و هیجان را در بین جوانان ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره روحیه انقلابی جوانان امروز در مقایسه با نسل دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس  دشمن به دنبال لطمه زدن به حکومت اسلامی بود ولی جوانان این مرز و بوم وارد عرصه دفاع شدند و اجازه تجاوز به خاک میهن عزیزمان را ندادند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با ایثار و فداکاری به جامعه ایران اسلامی روح و حیات بخشیدند و فرهنگ شهادت را به جوانان نسل امروز تزریق کرده‌اند.

امیر سرتیپ گلفام گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با گذشت از تعلقات دنیایی و علمی، با شجاعت و ایثار برای مجاهدت در راه خدا جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: یاد شهدا و مرور رشادت‌های آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شور، هیجان و جهشی را در بین جوانان  ما ایجاد کرده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه شهدا روح و حیات را به جوانان دیگر انتقال می‌‌دهند، خاطر نشان کرد: شهدا پیشگامان و پیشمرگان حیات جامعه هستند و اگر شهدا نباشند شاید جامعه دچار یکنواختی شده و مصداق های ایثار و مجاهدت کم شود.

انتهای پیام/

شهدا پیشگامان و پیشمرگان حیات جامعه هستند 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
هر چه داریم از شهداست
آخرین اخبار