به مناسبت هفته دولت برگزارشد

قهرمانی تیم اداره برق نایین درمسابقات فوتسال جام هفته دولت

مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دولت با قهرمانی تیم اداره برق شهرستان نائین به پایان رسید.

نصیری، فرمانده بسیج ادارات شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مسابقات فوتسال در این شهرستان به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با هفته دولت برگزار شد.

وی اظهار داشت: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با هفته دولت مسابقات فوتسال در سالن ورزشی امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

نصیری افزود: این دوره از مسابقات با استقبال خوب ورزشکاران این شهرستان مواجه شده است و در نهایت هشت تیم با هم به رقابت پرداختند.

فرمانده بسیج ادارات نایین تاکید کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های نیروی انتظامی ، برق ، بانک ملت ، آرافن ، گاز ،سیمان خاکستری ،توسعه عمران و آموزش و پرورش این شهرستان به‌صورت گروه دو تیمی رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از هر گروه تیم‌های اول تاسوم به مرحله بعدی صعود کردند و در پایان چهارتیم اداره برق ، بانک ملت ، آموزش و پرورش و توسعه عمران در مرحله نهایی به رقابت با هم پرداختند که تیم اداره برق با غلبه بر حریفان مقام اول این مسابقات را از آن خود کرد .

نصیری در پایان گفت : تیم های بانک ملت و توسعه عمران مقام دوم و سوم و تیم آموزش و پرورش کاپ اخلاق این مسابقات را به خود اختصاص داد .

گفتنی است تیم های برتر با اهدای حکم قهرمانی و کاپ توسط فرماندار و فرمانده بسیج مقاومت سپاه نایین تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.