رحیمی : امیدوارم هر چه زودتر سرپرست موقت مشخص شود / حضور من در هندبال به نفع خودم و این رشته نیست

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: حضور من در فدراسیون به نفع خودم، هندبال و وزارت ورزش و جوانان نیست.

رحیمی : امیدوارم هر چه زودتر سرپرست موقت مشخص شود / حضور من در هندبال به نفع خودم و این رشته نیستبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با سایت فدراسیون هندبال  با اشاره به عملکرد شش ماه اول سال گفت :در این مدت کلیه امور فدراسیون با دقت و کیفیت بالا در حال پیگیری است و هیچ کاری تعطیل نشده است. افتخارات بدست آمده در این مدت گویای این موضوع است .کسب سهمیه حضور در بازیهای جهانی هندبال ساحلی ،اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی و برگزاری مسابقات متعدد در این مدت کوتاه حاکی از فعالیت پرقدرت هیات ها و فدراسیون می باشد.


رئیس فدراسیون هندبال بیان داشت :در این مدت با تعامل ویژه با فدراسیون آسیایی و جهانی توانستیم سایه تعلیق را از سر فدراسیون دور کنیم . بدهی به فدراسیون آسیایی را تقسیط نموده و تخفیف قابل توجهی گرفتیم و توانستیم تمام اقساط را به فدراسیون آسیایی پرداخت نمائیم.


علیرضا رحیمی در ادامه گفت علرغم اینکه استعفاء داده ام اما هیچ کاری در فدراسیون و هیات ها تعطیل نشد و هیات های ورزشی استانها با تمام توان فعالیت های خود را برنامه ریزی و اجرا نمودند. برگزاری بیش از 100 مسابقه و 50 دوره آموزشی و بیش از 10 اردوی آمادگی در این مدت کوتاه در کنار اعزام تیم بزرگسالان ، نوجوانان و تیم باشگاهی به رویداد های بین المللی بیانگر فعالیت منسجم فدراسیون می باشد.


رحیمی افزود از جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جناب آقای داورزنی معاونت محترم وزارت تشکر میکنم و امیداوارم سرپرست فدراسیون را هرچه زودتر معرفی نمایند. من استعفاء نداده ام که امتیاز بگیرم ، تصمیم نهایی خود را گرفته ام حضور من و ادامه فعالیت من در فدراسیون به صلاح من و به صلاح هندبال و وزارت ورزش نیست . و بهتر است هرچه زودتر فردی را که مورد حمایت وزارت ورزش باشد و بتوانند از او پشتیبانی و حمایت کنند برای فدراسیون معرفی نمایند.


شایان ذکر است در این مدت فدراسیون بابت بدهی های چند میلیاردی که مربوط به سال های 89 تا 95 می باشد حتی یک ریال کمک دریافت نکرده و این بدهی بخش کوچکی از مشکلات پیش روی فدراسیون می باشد.

انتهای پیام /

اظهارات علیرضا رحیمی در مورد هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار