امیر نعمتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل عبور از سختی‌ها است

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین فرهنگی است که می تواند ما را از سختی‌ها عبور دهد.

فرهنگ ایثار و شهادت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا عزیز کردهامیر نوذر نعمتی جانشین و معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به تأثیر فرهنگ ایثار و شهادت در روحیه ملت ایران، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا عزیز کرده و این فرهنگ در تار و پود  مردم ریشه دوانده است.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت است که ما را با همه سختی‌ها، مشکلات و کمبود تجهیزات ظاهری در برابر دنیای استکبار در هشت سال دفاع مقدس و اتفاقات قبل و بعد آن  حفظ کرده و به جلو برده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شرکت در مراسم تشییع شهدا و تأسی کردن به جایگاه شهدای عزیز در ملکوت اعلا  باعث می‌شود که روحیه ایثار و شهادت همچنان ادامه داشته باشد.

امیر نعمتی تصریح کرد: جوانان اگر می‌خواهند از مسیر پر پیچ و خم زندگی و سختی‌های دنیا به راحتی عبور کنند باید به فرهنگ ایثار و شهادت روی آورند.

وی در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین فرهنگی است که می تواند ما را از سختی‌ها عبور دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
بسیار عالی .ممنونم
آخرین اخبار