گلایه مالک خونه به خونه در پی تصمیمی عجیب برای دربی مازندران

مالک باشگاه خونه به خونه با اعتراض به تصمیم شوراى تامین، مبنى بر محرومیت حضور هواداران تیمش در دربى، خواستار تغییر این تصمیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دربى حساس مازندران در دسته اول این هفته بین دو تیم نساجى و خونه به خونه در حالى برگزار می‌شود که آخرین جدال دو تیم با حواشى و جنجال همراه شد. اتفاقى که اکنون با تصمیمى عجیب براى ممنوعیت همراهى هواداران دو تیم در استادیوم تیم حریف همراه شد و اعتراض مالک خونه به خونه را به همراه داشته است.


حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه با اشاره به تصمیم شورای تامین مبنی بر عدم حضور طرفداران در دربی مازندران گفت: ممنوعیت حضور طرفداران دو تیم در زمین حریف در کشوری که در آن امنیت حرف اول را می‌زند کاملا عجیب است.


حسن زاده فوتبال را عاملی برای دوستی دانست و افزود: ممنوعیت حضور هواداران به واسطه اتفاقات ناخوشایند در بازی آخر دو تیم موجب افزایش حساسیت بین دو تیم می‌شود.


وی به بررسی مجدد این تصمیم در جلسه شورای امنیت که در روز‌های آینده برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: هواداران بابلی مانند همه کشور‌های دنیا به عنوان تیم مهمان سهمی از ورزشگاه در اختیار دارند که بر اساس آن حق حضور در ورزشگاه تیم مقابل را پیدا می‌کنند.


مالک باشگاه خونه به خونه با بیان اینکه تضمین یک بازى بدون جنجال رامی دهد، گفت: انتظار می‌رود هواداران تیم نساجی با روحیه دوستی، جوانمردانه و صرفا ورزشی در ورزشگاه حضور یابند.


حسن زاده با اشاره به حضور جواد نکونام روی نیمکت خونه به خونه که تجربه سال‌ها بازی در میادین بین المللی را دارد، افزود: اعضای تیم خونه به خونه بابل به کسب پیروزی در دربی امیداوار هستند.


انتهای پیام/ع


مالک خونه به خونه و گلایه از تصمیم عجیب برای دربی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.