برنامه ریزی کمیته های مختلف برای تشییع شهید حججی در نجف آباد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد گفت: مسیر تشییع شهید حججی مشخص شده و کمیته‌های مختلفی برای انجام این مراسم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

 برنامه ریزی کمیته های مختلف برای تشییع شهید حججی در نجف اباد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عطاالله شریعتی‌ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد با اعلام این خبر گفت : به دلیل اینکه هنوز زمان ورود پیکر شهید حججی به نجف‌آباد مشخص نیست زمان برگزاری مراسم تشییع هم قطعی نیست.

وی ادامه داد: هر روزی که مراسم تشییع شهید برگزار شود فردای آن روز مراسمی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) نجف آباد برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد افزود: محل خاکسپاری شهید در یادمان شهدای گلزار شهدای نجف آباد است و در حال حاضر کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مراسم برنامه‌ریزی شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

شریعتی‌نیا ادامه داد: همه کمیته ها در حال آماده باش هستند و برنامه‌های تشییع و خاکسپاری مشخص شده و به محض اینکه خبر قطعی ورود شهید به شهرستان نجف آباد اعلام شود فعالیت اجرایی کمیته‌ها تشریح می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تشییع شهید در اصفهان نداریم و تنها برگزاری مراسم تشییع در تهران و نجف آباد قطعی است.

وی با اشاره به مسیر تشییع شهید اظهار داشت: مسیر تشییع پیکر شهید حججی از میدان بسیج به سمت میدان آزادگان و گلزار شهدا از ساعت 8:30 روز ورود شهید به شهرستان نجف آباد است.

انتهای پیام/
مراسم تشییع پیکر شهید حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.