امام جمعه موقت سمنان:

عید قربان نماد ذبح کردن نفس اماره در پیشگاه اراده الهی است

با نگاه به زندگی حضرت ابراهیم خلیل الله می توان عظمت و نجات از دلبستگی های دنیوی و وابستگی به خداوند را فرا گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه سمنان در مصلای این شهرستان گفت: با وجود این که دشمنان برای از بین بردن ایران برنامه ریزی کردند، اما اقتدار کشور موجب ایجاد دلهره در دل آن‌ها شده و امید است تا ٢٥ سال آینده طبق گقته رهبری، اسراییل ریشه کن شود.

 

وی افزود: با حرکت عظیم جمهوری اسلامی ایران، داعشی‌ها در سوریه ترور و در عراق ریشه کن شده است.

 

حجت الاسلام عبدوس ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی حزب الله و اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران از این پس شاهد پیروزی‌های بیشتری خواهیم بود.

 

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام، تصریح کرد: همه ملت ها، دولت‌ها و مسوولان باید برای مقابله با داعش در میدان‌های گوناگون تجهیز شوند.

 

عبدوس در بخش دیگری از سخنان خود در نماز جمعه سمنان با اشاره به ایثار شهید حججی در مقابل داعش‌های معلون اظهار داشت: شهید محسن حججی فداکاری و ایثار را به تمام دنیا نشان داد و با وجود بدترین شکنجه‌ها دشمنان را هیچ التماسی نکرد و این نشان از رشادت شهدای ایران اسلامی است.

 

امام جمعه موقت سمنان عید قربان را نماد ذبح کردن نفس اماره در پیشگاه اراده الهی و ر‌ها شدن از بردگی و رسیدن به جایگاه بندگی خداوند دانست و افزود: با نگاه به زندگی حضرت ابراهیم خلیل الله می‌توان عظمت و نجات از دلبستگی‌ها و وابستگی‌ها را فرا گرفت.
 

انتهای پیام / د

 

ذبح نفس اماره راهی برای رسیدن به عبودیت پروردگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.