فیض در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

زمان اعزام دانش آموزان هرمزگانی باید بررسی شود/ ضرورت پاسخگویی سازمان دانش آموزی استان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش آموزی استان هرمزگان باید برای انتخاب زمان اعزام دانش آموزان پاسخگو باشد.

زمان اعزام دانش آموزان هرمزگانی باید بررسی شود/ ضرورت پاسخگویی سازمان دانش آموزی استانمهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه  آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ابهامات مربوط به حادثه تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان تشکیلات فرزانه هرمزگانی عنوان کرد: این موضوع باید با برگزاری جلسه بین معاونت پرورشی آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان هرمزگان بررسی شود.

وی افزود: حضور این دانش آموزان باید رای ساعت ۱۶ در اردوگاه دانش آموزی استان هرمزگان به ما اعلام می شد که باید مسئول سازمان دانش آموزی استان در مورد این برنامه ریزی توضیح دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اینکه این اردو و زمان حرکت یا آیین نامه منافات داشته یا خیر؟، گفت: طبق آیین نامه حرکت اردوها در شب مانعی ندارد بنابراین این موضوع خلاف آیین نامه نبوده است.

فیض بیان کرد: بر همین اساس با برگزاری جلسات در استان و شنیدن توضیحات آنها بررسی شود که چرا این ساعت اعزام انجام شده است.

انتهای پیام/

بررسی موضوع زمان اعزام دانش آموزان هرمزگانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار