رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شیراز خبر داد؛

آخرین جزئیات از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شیراز جزئیات جدیدی از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب ارائه داد.

عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ۲۹ مصدوم در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب بستری هستند که قرار است تا ظهر امروز ۱۱ نفر از آن‌ها ترخیص شوند.

وی اظهار کرد: یک نفر از مصدومان وضعیت مطلوبی ندارد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

جزئیاتی از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس ادامه داد: یک نفر از مصدومان بیمارستان داراب نیز برای ارائه خدمات فوق تخصصی در حال انتقال به شیراز است.

وی در خصوص مصدومان بستری در شیراز گفت: هم اکنون یک نفر در بیمارستان نمازی و ۴ نفر در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که حال عمومی یک نفر از مصدومان بیمارستان شهید رجایی مطلوب نیست و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

گفتنی است، بامداد جمعه دهم شهریور ماه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی که برای حضور در اردوی ملی تشکیلات دانش آموزی راهی شیراز بود، حوالی قلعه بیابان داراب واژگون و در پی این حادثه ۹ تن شامل ۷ دانش آموز، یک سرپرست و یک راننده اتوبوس فوت کردند.

در این حادثه ۳۴ تن از دانش آموزان نیز مجروح شدند که ۵ تن از آن ها بوسیله بالگرد به بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

انتهای پیام/ن

وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار