طی نامه‌ای؛

زاهدی خواستار پیگیری سریع علل وقوع حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی شد

رئیس کمیسیون آموزش طی نامه‌ای خواستار پیگیری سریع علل حادثه اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی و رسیدگی به وضعیت مصدومان شد.

پیگیری سریع علل وقوع سانحه خودروی حامل دانش آموزان هرمزگانی/ گزارش نهایی طی سه روز به مجلس ارائه شودبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پی وقوع سانحه خودروی حامل دانش آموزان دختر اردوی فرزانگان استان هرمزگان که منجربه درگذشت و مصدومیت تعدادی از این عزیزان شد، طی بیانیه‌ای ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های درگذشتگان این حادثه از وزارت بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و پلیس خواستار پیگیری سریع علل موضوع و رسیدگی به وضعیت مصدومان و ارسال گزارش آن به مجلس شد، متن پیام بدین شرح است:

گزارش نهایی حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی طی سه روز به مجلس ارائه شود

باسمه تعالی

انالله واناالیه راجعون

باعرض تسلیت و تأثر به مناسبت ضایعه درگذشت و مصدومیت جمعی از فرزندان عزیز ایران عزیز اسلامی، دانش‌آموزان نمونه و تلاشگر خطه هرمزگان که موجب تالم و اندوه بسیار گردید، ضمن آرزوی صبر برای خانواده‌های درگذشتگان، برای مجروحان و مصدومان این حادثه، از درگاه خداوند رحمان، بهبودی و شفای عاجل مسئلت می‌دارد.

بی تردید وقوع این حادثه وحوادثی از این نوع، منحر به تالمات جبران‌ناپذیر و آثار و ضایعات جدی برای یکایک مردم شریف جامعه می‌گردد و نیازمند تمهیداتی است که این کمیسیون به نمایندگی از ملت شریف، خواستار اجرای کامل آن می‌باشد:

۱_ از وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتظار رسیدگی فوری به وضعیت درمانی و مداوای مجروحان به ویژه مصدومان دچار نقص عضو ،قطع عضو، یاقطع نخاع دارد.

۲_از وزارت آموزش و پرورش و پلیس انتطار بررسی علت بروز سانحه و نیز دلایل افزایش ابعاد و تلفات ناشی از آن را دارد.

۳_از مسئولان وزارت آموزش و پرورش انتظار حضور و دلجوئی از بازماندگان وخانواده‌های داغدار درگذشتگان و نیز مجروحان حادثه و خانواده‌های آنان را دارد.

لازم است؛ حداکثر ظرف سه روز گزارش کامل موارد فوق، شامل علل سانحه و اقدامات صورت گرفته به این کمیسیون ارائه گردد.

مجددا این ضایعه اندوهبار را به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزی کشور تسلیت عرض می‌نمایم. آرامش و علو درجات را برای آن گلهای پاک بوستان فرزانگی مسئلت می دارد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار