تلاش مشترک رسانه ملی و پلیس برای كاهش تلفات رانندگی

نیروی انتظامی و سازمان صدا و سیما با تشکیل كمیته ویژ‌ه‌ای طرح فرهنگ‌سازی برای كاهش تصادقات را تدوین و اجرا می‌کنند.

تلاش مشترک رسانه ملی و پلیس برای كاهش تلفات رانندگیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ فرمانده نیروی انتظامی و رئیس سازمان صدا و سیما در نشستی مشترك بر همكاری پلیس و رادیو و تلویزیون برای فرهنگ‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاكید كردند.

دكتر علی عسكری در حاشیه این نشست با اشاره به مسئولیت‌های متعدد، متكثر و متنوع نیروی انتظامی در كشور گفت: برای تحقق اهداف نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت، از حمایت‌های رسانه‌ای با محور فرهنگ‌سازی دریغ نمی‌كنیم.

رئیس رسانه ملی ترافیك و تلفات رانندگی را، صدر اولویت‌های كار رسانه‌ای و فرهنگ‌سازی برشمرد و افزود: با وجود كاهش تعداد كشته‌های رانندگی اما همچنان لطمات زیادی به كشور و هموطنان وارد می‌شود و در این نشست مقرر شد با فعال شدن یك كمیته هماهنگی، به طور خاص در این حوزه برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی شود.

سردار سرتیپ حسین اشتری نیز در حاشیه این نشست گفت: رسانه ملی در بین تمام سازمان‌ها بیشترین همكاری و تعامل را با نیروی انتظامی دارد و نقش آن در آگاه‌سازی و پیشگیری اجتماعی بی‌همتاست.

وی افزود: ناجا به میزانی كه از ظرفیت رسانه ملی بهره می‌برد از اقدامات عملیاتی و انتظامی بی‌نیاز خواهد شد و شاهد كاهش تخلفات و جرایم خواهیم بود.

اشتری با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و هوشمندسازی در تحقق اهداف پلیس تصریح كرد: تمركز بر این رویكردها، آرامش و امنیت بیشتر مردم را به دنبال دارد.

رئیس پلیس كشور با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌ریزی رسانه‌ای برای معرفی اقدامات پلیس در این هفته، در این نشست در خصوص موضوعات دیگری نظیر ترافیك، قاچاق كالا و مواد مخدر، آسیب‌های اجتماعی، ماه محرم و اربعین حسینی بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار