ولایتی در پیامی به گردهمایی فرهنگی «شمیم بصیرت» مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد پیشرفته‌ترین مرکز آموزش عالی جهان اسلام در افق 1404

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در افق 1404 پیشرفته ترین مرکز آموزش ایران و جهان اسلام باشد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین ضیافت آموزشی و فرهنگی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با عنوان "شمیم بصیرت" و با حضور بیش از 700 نفر از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی به میزبانی واحد نجف‌آباد با قرائت پیام ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد.

متن پیام ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به گردهمایی "شمیم بصیرت" به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان گرانقدر، دانشجویان و فرزندان عزیزم؛ از اینکه در آستانه فصلی نو و فرارسیدن بهار دانش حول محور دین، اخلاق و فرهنگ گردهم آمده اید خرسند و شادمانم و حضورتان را در این گردهمایی فرهنگی که مزین به نام "شمیم بصیرت" است، ارج می نهم.

شایسته است قبل از هر چیز گرامی بداریم یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهدای گلگون کفن انقلاب از جهان آرا تا حججی و شهدای عزیز اردوهای جهادی و بویژه شهدای والا مقام دانشگاه آزاد اسلامی.

فرزندانم

بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث گرانمایه امام خمینی(رحمت الله علیه) و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می تواند در افق 1404 به سبب زیرساخت های ارزشمند و سرمایه های بزرگ انسانی تاثیرگذارترین و پیشرفته ترین مرکز آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام باشد. دستیابی به این هدف و ماموریت بزرگ نیازمند ایجاد محیطی الهام بخش و پایبندی و تعمیق فکر و اندیشه جوانان پرشور و انقلابی با مبانی نظری و عملی آیین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) فرهنگ به مثابه اکسیژن و هوا در جامعه است لذا حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه علم و دانش در گرو ایجاد محیطی برخوردار از هویت اسلامی متمسک به قرآن و عترت(علیهم السلام) و پیشتاز در تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی است.

از این گردهمایی انتظار می رود شما جوانان عزیز پس از اتمام این دوره معرفت افزایی، سفیران فرهنگی و چشمه های جوشانی از معارف دینی و تاثیر گذار در محیط دانشگاه بوده و با ایستادگی شجاعانه پای ستون استوار ارزش های والای انقلاب و شهیدان با همت و عزم در این راه پیش بروید.

لازم می دانم از تلاش و مجاهدت معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر کلانتری، اساتید و شخصیت های محترمی که قبول زحمت فرموده و در این گردهمایی فرهنگی حضور خواهند یافت و همچنین زحمات و تلاش دست اندرکاران مجریان طرح در واحد نجف آبادصمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علی اکبر ولایتی

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار