سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان ؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت پاسگاه پلیس ‌راه محور میامی- سبزوار

عملیات اجرایی احداث ساختمان پاسگاه پلیس ‌راه محور میامی- سبزوار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محسن لشکری سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان پاسگاه پلیس ‌راه محور میامی- سبزوار خبر داد و گفت : با وجود تردد خودروهای سبک و سنگین، ویژگی‌ها و اهمیت محور میامی- سبزوار در بین محورهای مواصلاتی استان سمنان، احداث پاسگاه پلیس‌راه امری ضروری است.


سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به آمار تصادفات در محور میامی- سبزوار افزود: به دلیل یکنواختی و کویری بودن محورهای مواصلاتی استان و راه های ارتباطی این منطقه، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با جدیت تمام موضوع احداث پاسگاه پلیس‌راه را در این محور پیگیری کرده است.


وی با اشاره به اینکه سازه این ساختمان از نوع پیش‌ساخته است و برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد : این پاسگاه با زیربنایی در حدود 600 مترمربع در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع در حاشیه کیلومتر 132 محور شاهرود- میامی- سبزوار، مجاور روستای عباس‌آباد از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث خواهد شد.


لشکری اظهار داشت : امیدواریم تا پایان سال جاری بهره‌برداری از این پاسگاه به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران عبوری آغاز شود.


انتهای پیام / ذ


بهره برداری از پاسگاه پلیس ‌راه محور میامی- سبزوار تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار