شوخی با اسلحه فاجعه آفرید؛

سلاح غیرمجاز و مرگ در نخلستان

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و افزود: قاتل طی یکسری اقدامات اطلاعاتی کمتر از 48ساعت پس از حادثه دستگیر شد.

سلاح غیرمجاز ومرگ درنخلستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام دادگستری کرمان، امین سلطانی زرندی گفت: شامگاه روز جمعه 10شهریور پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای رستم آباد از توابع شهرستان ریگان بلافاصله بازپرس پرونده به همراه ماموران پلیس در محل حادثه حاضر ومشخص گردید مقتول از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی افزود:بلافاصله پس از بررسی میدانی محل حادثه دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل حادثه صادر گردید.

وی بیان کرد:در ابتدای کار مظنون اصلی حادثه با طرح نقشه ای قصد گمراه نمودن ماموران پلیس داشت که پس از یکسری بازجویی فشرده در دادسرای ریگان سرانجام به قتل اعتراف نمود.

این مقام قضائی گفت:تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد قاتل به همراه مقتول در حال نگهابی از نخلستان های خرما بوده اند دراثر شوخی نابجا و بی احتیاطی از ناحیه قاتل این حادثه تلخ رخ می دهد

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب ریگان در حال انجام است ،افزود:متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است .

وی بر ضرروت جمع آوری سلاح های غیرمجاز تاکید کرد وافزود:یکی از مهمترین عواملی که منجر به وقوع جرائم خشن از جمله این حادثه می شود، نگهداری سلاح های غیر مجاز می باشد.

انتهای پیام/ح

قتل در اثر شوخی با اسلحه غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.