مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان

جمع آوری 15 میلیارد ریالی نذورات در عیدقربان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآورد اولیه تا کنون مردم استان 15 میلیارد ریال (یک میلیارد و 500 میلیون تومان) نذورات شامل گوشت قربانی و معادل قیمت آن را به نیازمندان اهدا کردند.

جمع آوری 15 میلیارد ریالی نذورات در عیدقربانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا شهرکی اصل  اظهار داشت: با توجه به اینکه اهل سنت در سیستان و بلوچستان عید قربان را در مدت سه روز جشن می گیرند احتمال افزایش میزان نذورات در استان وجود دارد که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: همین آمار اولیه نذورات اهدایی مردم سیستان و بلوچستان نیز نسبت به عید قربان سال گذشته بین پنج تا 10 درصد افزایش داشته است.

شهرکی گفت: نزدیک به 40 هزار نفر از مردم نیازمند سیستان و بلوچستان امسال از نذورات اهدایی عید قربان بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیشترین نذورات اهدایی عید قربان تا کنون مربوط به شهرستان های نیمروز، زهک، هامون، مناطق یک و سه زاهدان، چابهار، ایرانشهر و سراوان بوده است.

شهرکی اصل تصریح کرد: هم اینک 246 هزار نفر در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی گفت: هموطنان می توانند از طریق شماره حساب 0107073434006 کمیته امداد سیستان و بلوچستان نزد بانک ملی و یا از طریق وارد کردن کد *8877*054# با تلفن همراه کمک های خود را در طول سال به افراد نیازمند استان اهدا کنند.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/ع

جمع آوری نذورات عید قربان در سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار