خادم الشریعه : از انتخاب شدنم به عنوان پرچمدار کاروان ایران، حس غرور می کنم

پرچمدار کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا گفت :انتخابم به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازی های داخل سالن آسیا باعث افتخار من است.

خادم الشریعه :از انتخابم برای پرچمداری کاروان ایران حس غرور می کنمسارا خادم الشریعه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخابش برای بازی های داخل سالن آسیا بیان کرد :موضوع‌ انتخابم برای پرچمداری کاروان ورزشی ایران در بازی داخل سالن آسیا چند ساعت پیش به دستم رسید و بسیار خوشحال هستم که کمیته ملی المپیک من را برای این مسولیت مهم انتخاب کرد.

وی افزود :چون رشته شطرنج در مسابقات المپیک حضور ندارد این فرصت بسیار خوبی برای من است تا به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورم در این رقابت ها شرکت کنم و این موضوع باعث انگیزه بیشتر من برای شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا می‌شود.

پرچمدار کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا درباره علت انتخابش برای این عنوان گفت :برای انتخاب این پرچمداری من به طور قطع فاکتور های زیادی وجود داشت اما به طور دقیق در جریان این موضوع نیستم امیدوارم شایستگی این مسولیت را داشته باشم و در این رقابت ها به مدال برسم.

وی درباره حضور تیم شطرنج ایران در بازی های داخل سالن آسیا گفت : شطرنج بازان بسیار قدرتمندی برای اعزام به این مسابقات انتخاب شدند که شانس زیادی برای کسب مدال دارند. من دوره گذشته هم در این بازی ها شرکت کردم اما موفق به کسب مدال نشدم.

وی افزود :تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت می کنند و دربخش تیمی شانس زیادی برای کسب مدال داریم. روش برگزاری مسابقات نسبت به دوره گذشته تغییر کرد و در تیمی 2نفر در بخش پسران و2 نفر در بخش دختران مسابقه می دهند که من با مبینا علی نسب شرکت خواهیم کرد و باتوجه به نتایجی که علی نسب در مسابقات اخیر کسب کرد در بخش سریع ونیمه سریع شانس زیادی برای کسب مدال داریم.

وی ادامه داد :کار شطرنج بازان در بخش انفرادی بسیار سخت است چون تیم های قدرتمندی در آین باری ها شرکت کردند و باوجود بازیکنانی از کشوهای چین و هند راه سختی برای کسب مدال در پیش داریم با وجود این امیدوارم شطرنج بازان با دست پر این مسابقات را به پایان برسانند.

انتهای پیام /

پرچمداری بانوی شطرنج باز در بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار