کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«قطار آن شب» همچنان در انتظار حمایت فارابی/ این فیلم پرهزینه نیست

حمیدرضا قطبی گفت: در کارهای کودک بخش اعظم سرمایه‌گذاری بر عهده فارابی و بخشی از آن را هم خودمان تأمین می‌کنیم.

«قطار آن شب» در انتظار فارابی/ این فیلم پرهزینه نیستحمیدرضا قطبی کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت از ساخت فیلم «قطار آن شب» اظهار داشت: قطار آن شب فیلمی است که در حوزه کودک و نوجوان جای می‌گیرد. فیلم‌های کودک برای ساخته شدن نیازمند حمایت مالی از سوی ارگان‌های دولتی همانند بنیاد سینمایی فارابی هستند.

وی ادامه داد: ما فیلمنامه این فیلم را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه دادیم و واکنش این سازمان نسبت به فیلمنامه ما، واکنشی مثبت بود، اما هنوز خبری مبنی بر حمایت شدن یا نشدن این فیلم به ما نرسیده است.

قطبی گفت: در کارهای کودک بخش اعظم سرمایه‌گذاری را فارابی انجام خواهد داد و ما هم سرمایه بخشی از کار را خودمان تأمین خواهیم کرد ضمن اینکه این فیلم، به لحاظ بودجه، کار پرهزینه‌ای نیست و نیاز به سرمایه‌ای مثل همه فیلم‌های دیگر دارد.

گفتنی است؛ لوکیشن‌های این فیلم در شمال کشور می‌گذرد و حدود 45 تا 50 روز فیلمبرداری برایش در نظر گرفته‌ایم.

شایان ذکر است؛ حمیدرضا قطبی پیش از این «جامه‌دران» را ساخته است. این فیلم در بخش نگاه نو سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم و کارگردانی شد اما تنها دیپلم افتخار بهترین فیلم را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/

ساخت فیلم سینمایی قطار آن شب به کجا رسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار